“ett måste med all trafik i london”
Omdöme om London Underground

A Muggle's Guide to Harry Potter Walking Tour in London
Rankad som nr 26 av 1 728 saker att göra i London
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs augusti 3 2017

Fungerar för det mesta perfekt. Bra skyltat, enkelt att hitta och även om det är fullt är de flesta glada

Tack BYTALG

Omdömet skrevs augusti 2 2017 från mobil enhet

Vissa turer var som att stå i en bastu... Men visst är den förbaskat smidig att ta sig runt staden med. Gäller att kolla olika kort, ska man åka mycket eller lite? Enkelt att ta sig till Heathrow.

Tack ChipsX
Omdömet skrevs juli 28 2017

Smidigt sätt att ta sig fram i London, men det är svettigt och trångt :) Tågen går hela tiden i stort sett och det fanns personal som kunde hjälpa oss vilsna turister på de stora stationerna.

Tack hedbert
Omdömet skrevs juli 28 2017 från mobil enhet

Bra skyltar både vid ingångar, på perronger och på tunnelbanetågen. Talad information är tydlig. Bra personlig hjälp när man ska ladda Oyster Card. När man blippar kortet vid utgång syns både vad resan kostade och aktuellt saldo.

Tack Lohle
Omdömet skrevs juli 26 2017 från mobil enhet

Väldigt smidigt sätt att snabbt ta sig fram i London. Blippa betalning och hopps på tågen som går väldigt ofta.

Tack Magnus S

Resenärer som tittade på London Underground tittade också på

Besökt London Underground? Berätta vad du tyckte!