“Perfekt skyltat”

A Muggle's Guide to Harry Potter Walking Tour in London
Rankad som nr 26 av 1 736 saker att göra i London
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs juli 28 2017

Smidigt sätt att ta sig fram i London, men det är svettigt och trångt :) Tågen går hela tiden i stort sett och det fanns personal som kunde hjälpa oss vilsna turister på de stora stationerna.

Tack hedbert

Omdömet skrevs juli 28 2017 från mobil enhet

Bra skyltar både vid ingångar, på perronger och på tunnelbanetågen. Talad information är tydlig. Bra personlig hjälp när man ska ladda Oyster Card. När man blippar kortet vid utgång syns både vad resan kostade och aktuellt saldo.

Tack Lohle
Omdömet skrevs juli 26 2017 från mobil enhet

Väldigt smidigt sätt att snabbt ta sig fram i London. Blippa betalning och hopps på tågen som går väldigt ofta.

Tack Magnus S
Omdömet skrevs juli 22 2017 från mobil enhet

Enkelt att köpa biljett. Bra service av personal. Var nog med att dra kortet annars straffavgift på 10 pund.
Mycket dålig ventilation och kan bli mycket varmt under sommaren. Långa gångar ibland. Ta med dryck!.

Annars enkelt att hitta och tågen går hela tiden.

Tack Victor L
Omdömet skrevs juni 22 2017 från mobil enhet

Skillnaden på de olika linjerna är stor vad gäller komfort. Circel och district är riktigt bekväma medan city var olidligt svettig när vi var där. Dock bör det påpekas att det var runt 25-30 grader när vi var där.

Tack Erik_Baum

Resenärer som tittade på London Underground tittade också på

Besökt London Underground? Berätta vad du tyckte!