Omdömet skrevs 19 april 2016 från mobil enhet

Skulle så gärna sätta högsta betyg på hotellet eftersom det har förutsättningar att få högsta betyg !
Men ..... allt för mycket gick fel när det gäller förbeställda arrangemang !
Avtalade / beställda uppgörelser fungerade tyvärr inte och en del störande incidenter uppstod under 3:e dagen på hotellet.
När detta påtalades så ville ingen ta ansvar och stora delar av dagens planering fick tidsmässiga förseningar , vilket man beklagade men vidtog ingen action !
Fick visserligen ett mail från Mirko Cattini som beklagade , men man spenderar inte 3000 pund och INTE får det uträttat som man åkte dit för !!!!!
Hade trott och hoppats på en " deal " efter alla problem som uppstod
Hade även hoppats på ett möte med Thomas M. Fischer ( GM ) såsom var planerat men tydligen gick inte budskapet fram

Bodde här: april 2016, reste med familjen
1  Tack Frank G. F
ThomasMFischer, General Manager på Corinthia Hotel London, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2016

Tack för att du tog tiden för att kommentera om din erfarenhet på Corinthia Hotel London. Jag känner mig väldgit bekymrad efter att ha läst om problemen du upplevde och har darför en full investigation angående detta på plats. Min kollega, Hotel chefen, Mirko Cattini är I processen av att föberadda en full rapport om detta och kommer att kontakta er personligen. Jag hoppas verkligen att hans svar kommer att återuppställa er tro på Corinthia London, och att vi kommer få välkomma er igen till hotellet i framtiden.

Med Vänliga Halsningar, Thomas M. Fischer, General Manager.

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 26 januari 2016

Detta är en sant lyxhotell med utmärkt läge och fantastisk service. Underbart rum och badrum. Rent, vackert och superbekväma sängar. Mycket bra läge samt vänlig personal, mycket hjälpsam både vid incheckning och concierge service. De bjöd på sin "hotel car" när vi missat en bokad tid på andra sidan stan. Jag har inte ett enda negativ ord att säga om detta hotell. Vi kommer definitivt att komma tillbaka.

Tack Laziou
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
ThomasMFischer, General Manager på Corinthia Hotel London, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2016

Thank you for posting a lovely review of your stay at Corinthia Hotel London. We are delighted you enjoyed residing in luxury in our beautifully appointed bedrooms with Hypnos beds, that give the most comfortable night's sleep. We are also very pleased that you experienced exemplary guest services and from the Reception and Concierge teams, and we can't wait to welcome you back on your next visit to London.

Kind regards, Thomas M. Fischer, General Manager.

Omdömet skrevs 28 januari 2015 från mobil enhet

Lever upp till Corinthia höga standard !
Man kan inte bo bättre i London
Kommer att vara mitt " standard hotell i London " !
Personal , service och kvalitet av absolut högsta kvalitet !
Kommer att rekommendera hotellet till såväl vänner som affärsbekanta !
Anser att Corinthias koncept är av toppklass , ha nu testat Lissabon och London .
Nästa gång skall jag prova även på någon annan plats .
Snart sportlov vi får se vilken plats det blir !

• Bodde här: november 2014
Tack Frank G. F
RenaudGregoire, General Manager på Corinthia Hotel London, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2015

Tack för att publicera en slags översyn av din vistelse på Corinthia Hotel London . Vi är glada att du var imponerade av de normer och servicenivåer . Vi appreicate mycket era vänliga ord och komplimanger och ser fram emot att välkomna dig på din nästa besök i London .

Vänliga hälsningar , Renaud Gregoire , General Manager .

Omdömet skrevs 27 februari 2014 från mobil enhet

Fantastiskt grymt hotell med allt man kan önska sig. Grym personal, fantastiska rum och ett alldeles ljuvligt spa. Här har vi bott flera gånger och alla dess gånger vi kommer besöka London! Alla tummar upp för detta, även om priserna är lite högre så är de helt klart värda att hålla ett högre pris med den service de ger!

• Bodde här: januari 2014
Tack Jenny F
MatthewDixon, General Manager på Corinthia Hotel London, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2014

Thank you for posting an awesome review of your stay at Corinthia Hotel London. We are delighted that as a regular guest you appreciate our beautifully appointed rooms, designed to meet the demands of the twenty-first century traveller. We are very pleased to read that you enjoy using ESPA Life at Corinthia spa, a must-do activity during any stay at the hotel. Most of all we are very charmed that the staff offer you exceptional customer service, and they can't wait to welcome you on your return visit.

Kind Regards, Matthew Dixon, General Manager.

Omdömet skrevs 20 november 2013

Personal som är otroligt serviceminded. Gör ditt besök minnesvärt, rummen är också i toppklass. Spat har bra bubbel, bastun sådär. Frukosten var faktiskt en besvikelse - ät på stan istället. Läget är toppen.

• Bodde här: november 2013, reste som ett par
Tack Ville K