Omdömet skrevs 6 februari 2019 från mobil enhet

Kan ha varit den otrevligaste personal jag har mött! Vi blev matförgiftade utav mat som vi beställde från hotellet, men detta vägrar de medge och ger oss ingen typ av ursäkt eller kompensation. På grund av kräkningar av sushin på hotellet kunde vi inte lämna rummet på julen samtidigt som vi tvingades att byta rum vilket vi inte hade varit medvetna om vid bokning. Fast vi tydligt klargjorde för hotellet hur situationen låg till var de endast otrevliga! Usch för Park Plaza Westminster Bridge!!

Tack EllaThomsson
John M, Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2019

Beste gast,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. We zijn natuurlijk bedroefd om te horen dat u niet tevreden bent met uw ervaring hier. We willen je bedanken voor het feit dat je ons de kans hebt gegeven om je bewering te onderzoeken en we hopen dat het verslag dat we je hebben gestuurd enige duidelijkheid zal toevoegen aan de situatie. Als we in de toekomst van welke dienst dan ook kunnen zijn, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen.

Many thanks,

Omdömet skrevs 4 februari 2019 från mobil enhet

Detta hotell hade det sämsta bemötande jag varit med om. Otrevliga och oförskämda samt extremt dålig service. Bo inte här!! De förstörde hela vår vistelse i London. Jag har inte varit med om ett hotell som bemöter sina kunder så inna någonsin.

Tack Anna T
John M, Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2019

Kära gäst,

Vi ber om ursäkt för den besvikelse som du fått från vår personal. Vårt team arbetar hårt för att se till att våra gäster är bekväma och får vår bästa service. Vi uppskattar att du uppmärksammar denna fråga och hoppas på ett annat tillfälle att överträffa dina förväntningar i framtiden.

Tack så mycket,

Omdömet skrevs 17 december 2018 från mobil enhet

I bokningen framgick en deposition vilket är okej, när vi anlände var det per dag så det blev en del att ligga ute med, skulle föras tillbaka inom en vecka så vi får väll se.
Rummet jag bestämde var mot gården, fick ett som fönstret var mot en vägg ingen utsikt.
Rör inget i minibaren, det är en sensor så även om du tittar på en vatten och ställer tillbaka så får du betala.
Bad om att få ett rum nära varandra, vi var vänner som reste med två barn... fick tre våningar i från trots jag ringt innan och de lovade att fixa det.
Dyrt!

Sängarna var bra, relaxen ok!
Läget var perfekt!

Tack Angelica K
John M, Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2018

Kära Gäst

Tack för att du delar din stora recension med oss.

Jag är ledsen att läsa att vi inte uppfyllde dina förväntningar i alla aspekter av din vistelse hos oss och att vi inte kunde uppfylla din begäran om rum i närheten av varandra.

Våra minibar objekt finns på sensorer och vi ger möjlighet att granska din slutliga faktura före avgång för att göra eventuella justeringar.

Vi uppskattar verkligen att du tar dig tid att dela med dig av din feedback och betyg för att vi kontinuerligt lär dig och förbättrar servicestandarderna och vi hoppas att vi får chansen att välkomna dig igen snart.

Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 3 november 2018 från mobil enhet

Riktigt bra hotell för en vistelse i London. Ligger perfekt placerat mitt i mot big ben och väldigt nära allt man vill göra. Rummen är perfekta för en barn familj då dom är uppdelade i 2 delar, vilket gör att man är lite separerade men ändå i samma rum, badrummet ligger i mellan. När det gäller uppgraderingar man blir erbjuden är utsikten över London eye bättre än big ben. Men viktigaste uppgraderingen man kan fundera på är rum över 10 våningen, då slipper man ljudet från trafiken osv och får fin utsikt.
Glöm inte att ta en drink på primo, fantastiska.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack Bad-rasta
John M, Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarade på det här omdömetSvarade 4 november 2018

Hälsningar från London.

Tack för att du delar din stora recension med oss. Jag är glad att läsa dig åtnjutit så många aspekter av din vistelse inklusive vår underbara plats och fantastisk utsikt.

Våra studiorum är ett bra alternativ för familjer som reser tillsammans och jag är glad att läsa dig och din familj haft en underbar vistelse i vår stad.

Det var vår glädje att ta hand om dig och vi ser fram emot att välkomna dig igen snart.

Vänliga Hälsningar

Omdömet skrevs 3 november 2018 från mobil enhet

Perfekt läge i London, nära stan och tunnelbanor, underbar utsikt och god mat. Vi åt både frukost på hotellet och beställde även room service tre gånger.
Personalen är mycket professionell och får en att känna sig speciell.
Trots att hotellet ligger jämte ett stort sjukhus och centralt med mycket trafik omkring så hörs ingenting i rummet.
Ett hotel som får högsta betyg och som vi gärna återkommer till.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack 417ninae

Hälsningar från London.

Tack för att du delar din stora recension med oss. Jag är glad att läsa dig åtnjutit så många aspekter av din vistelse inklusive vår underbara plats, i rummet matställen och laget tog så utmärkt vård av dig.

Vänliga Hälsningar