Omdömet skrevs 3 november 2018 från mobil enhet

Perfekt läge i London, nära stan och tunnelbanor, underbar utsikt och god mat. Vi åt både frukost på hotellet och beställde även room service tre gånger.
Personalen är mycket professionell och får en att känna sig speciell.
Trots att hotellet ligger jämte ett stort sjukhus och centralt med mycket trafik omkring så hörs ingenting i rummet.
Ett hotel som får högsta betyg och som vi gärna återkommer till.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack 417ninae
John M, Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarade på det här omdömetSvarade 4 november 2018

Hälsningar från London.

Tack för att du delar din stora recension med oss. Jag är glad att läsa dig åtnjutit så många aspekter av din vistelse inklusive vår underbara plats, i rummet matställen och laget tog så utmärkt vård av dig.

Det var vår glädje att ta hand om dig och vi ser fram emot att välkomna dig igen snart.

Omdömet skrevs 30 september 2018

Fyrstjärnig Hotel med bra sevice och fina erbjudanden i hotel paket, typ kombo frukost och afternoon te - ta så mycket du vill för fast pris .
Rummet var väldigt bra isolerad , - vi bodde ganska högt upp .
Vi uppskattade helheten .
Mycket centralt beläget ,

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack marcos135
John M, Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarade på det här omdömetSvarade 1 oktober 2018

Kära gäst

Tack för att du tog dig tid att dela din recension med oss. Vi appellerar verkligen dina kommentarer och det är fantastiskt att höra att du njöt av frukost och eftermiddagsteutbud i vår Executive Lounge. Det finns också fantastisk utsikt över Westminster Brdige att njuta av från loungen.

Jag hoppas att vi kanske välkomnar er tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Mitt barn blev sjuk på resan och mådde illa i restaurangen. Bad om en plastpåse för att ta oss till rummet utan att hon kräktes på golvet. Tyvärr, vi har inga var svaret i restaurangen. Frågar vid incheckning, fortfarande med en tös som mår riktigt dåligt i famnen. Har inte heller någon påse, blev svaret, och de skickade oss till baren. I baren blev svaret att vi kunde gå till en affär utanför hotellet. Vi ville bara ha en påse för att inte flickan skulle kräkas i hissen.

Nästa dag står en pappa med pojke (inte vår familj) och pojken kräker på en tallrik precis bredvid buffén. Han får ingen hjälp av personal. Jag, som utan hjälp av hotellet, kittat ut mig med påsar och papper för nödfall hjälper honom. Ber personal om fler påsar, men igen - tyvärr och rycker på axlarna. Det måste väl ändå vara i hotellets intresse att hjälpa människor som mår dåligt att ta sig ur restaurangen?

Tilläggas kan att på de tre dagar vi bodde här så misslyckades jag att få ett kokt ägg till frukost. Första gången fick vi inte en chans att beställa det, de andra två gångerna hade vi ätit färdigt och gick utan ägg i sikte. Kan väl inte ta tjugo minuter för ett löskokt ägg? Tips är att ha dem på buffén istället. Hade läst att frukosten skulle vara fantastisk. Kanske om man vill ha typisk engelsk frukost, men för oss var inte toasten värt det.

Rummet var fantastiskt bra och likaså läget. Fint, rent, mysigt och mycket bekvämt. Vi bor gärna här igen, men då utnyttjar vi bara rummet och väljer bort frukosten och förväntar oss inte hjälp eller service i nödläge.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Lotta W
John M, Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarade på det här omdömetSvarade 24 september 2018

Kära Lotta,

Tack för att ni har tagit del av din feedback om din senaste vistelse hos oss. Medan jag är glad att se att du älskade det stora läget och rummen är jag ledsen att du hörde att du inte kände dig bra. Jag är också ledsen att du inte tog emot assiatacne och jag har delat med dig av dina kommentarer med Restautant Manager för att granska med hennes lag.

Many thanks,

Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket bra hotell! Bra service och bra läge!superfrukost, olika teman varje dag! Rummen hade bra utsikt för att möta att man bor i stor Storlondon!
Rent och fräscht i rummen.bra service i receptionen, närvarande personal, som man sällan hittar i Sverige!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack solveigb15
Suat B, General Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2018

Hälsningar

Tack för att du delar din recension. Jag är glad att du haft din vistelse och vi hoppas välkomna dig igen snart.

Suat Binkaya
General Manager

Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Prisvärt hotell med bra läge i London, nära Big Ben, London Eye m.m. Jag och min syster bodde här med våra tioåringar i början av december i en fin liten svit med två små rum med en dubbelsäng i varje. Fint julpyntat i receptionen. Barnen uppskattade poolen. Bra frukost ingick!

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Nilssons
Suat B, General Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2018

kära gäst

Tack för att du valt att stanna hos oss och dela din recension.

Jag hoppas vi kan välkomna dig och din familj för en returresa snart.

Suat Binkaya
General Manager