“God mat och bra service”

Masala Zone Bayswater
Rankad som nr 2 168 av 24 825 Restauranger i London
Bra för: Större grupper, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Notting Hill
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Jag har ätit en del indisk mat och speciell Tikka Masala och naanbröd, här var Masala lite kryddigare än hemma i Sverige och jag gillade det. Stora portioner och mycket naanbröd. Mycket bra service! Kan tänka mig att äta här fler gånger.

Tack Peter H

Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Otroligt god mat, kunnig servispersonal som hjälpte till med val av mat genom att ställa frågor till oss och utgå från det.
Rent, fräscht med indisk varm atmosfär.
Bara

Tack gnysan
Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

God indisk mat. Traditionellt tillagad. Trevlig personal. Rekommenderar ett besök. Inbjudande inredning.

Tack Tobias L
Omdömet skrevs 21 december 2016

En söndagskväll är det långt ifrån fullt så att få bord gick fort, men trots det så var det bra och effektiv service.
Maten var som alltid väldigt god och helt enligt mina förväntningar.
Jag åt en Grand Thaly med räkor och räkorna var lagom kryddiga och alla smårätterna i övrigt är bara så goda och fräscha att man ibland önskar det var dubbelt av allt (skulle dock bli alldeles för mycket mat då).

Tack spursfol
Omdömet skrevs 20 november 2016

Den som tycker om Indisk mat ska absolut gå hit. Mycket trevlig personal väldigt god mat i en fin miljö.

Tack Hasse2016

Resenärer som tittade på Masala Zone Bayswater tittade också på

Besökt Masala Zone Bayswater? Berätta vad du tyckte!