“Indisk restaurang med toppservice.”

Masala Zone Bayswater
Rankad som nr 1 867 av 23 718 Restauranger i London
Bra för: Familjer med barn, Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Notting Hill
Omdömet skrevs november 20 2016

Den som tycker om Indisk mat ska absolut gå hit. Mycket trevlig personal väldigt god mat i en fin miljö.

Tack Hasse2016

Omdömet skrevs oktober 2 2016 från mobil enhet

Men inte den godaste indiska maten vi någonsin ätit. Men väldigt gott ändå! Vi är nog bortskämda!
Men fräscht och kul meny.

Tack felicia j
Omdömet skrevs september 7 2016

Trevlig restaurang i Bayswater. Vi åt en indisk kycklingrätt med olika röror och ris och bröd. Medium stark enligt menyn och det var precis lagom.

Tack 567Turist
Omdömet skrevs november 1 2015 från mobil enhet

Jag och min man var på barnfri semester i London och åt en kväll på denna restaurang. Maten var mycket god, priset var ok och atmosfären avslappnad. Trevlig och uppmärksam personal. Ska återvända till London i mars med barnen och planerar att ta med dem hit. Masala zone passar både stora och små!

Tack Annica G
Piero S, MD på Masala Zone Bayswater, svarade på det här omdömetSvarade november 8 2015

Dear Annica G,

Thank you for taking the time to post your review following your recent visit to Masala Zone.
We are delighted to hear that you enjoyed your visit and look forward to welcoming you to Masala Zone again soon.
Why not join our loyalty club and collect points each time you visit Masala Zone, once you have collected enough points you can use them to exchange for a free meal. Please visit our website to sign up.

Yours sincerely
Piero Sardano
Managing Director Masala Zone.

Omdömet skrevs oktober 29 2015

Otroligt gott. Åt thali, som de sa var deras specialitet. Det var många olika smårätter och alla var fantastiskt goda. Varorna var fräscha och i säsong vilka lyftes av en explosion av olika kryddor. Alla rätterna smakade olika men alla var fantastiskt goda. Personalen var trevlig och behjälplig och maten kom snabbt trots att de hade många gäster.

1  Tack Marie W
Piero S, MD på Masala Zone Bayswater, svarade på det här omdömetSvarade november 1 2015

Dear Marie W,

Yours sincerely
Piero Sardano
Managing Director Masala Zone.

Resenärer som tittade på Masala Zone Bayswater tittade också på

London, England

Besökt Masala Zone Bayswater? Berätta vad du tyckte!