Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Ligger nära Victoria station men inte så nära westminister vilket innebär rätt långa gångavstånd till en del sevärdheter. Hotellet är i bra skick för att vara England, dock funkar restaurangen mindre bra, en kväll fick vi inte bord trots halvfull resturang och en kväll fick vi vänta en timme på att få maten. Som tur är ligger subway nära.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack annagY3141JI
Omdömet skrevs 5 april 2017 från mobil enhet

Ett prisvärt hotel med bra läge. Stora rum för att vara London. Skön säng, stort badrum med badkar och dusch. Välstädat under våra 4 dagar. Frukosten bra förutom att det inte fanns varken ost eller skinka till brödet. Men god bacon och stekta ägg med yoghurt, juice med mera gjorde frukosten bra ändå. Vi var mycket nöjda med vår vistelse.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Rolf I
Omdömet skrevs 3 november 2016

Bra hotell, svensk-översatt i Scandic-klass. Restaurangens mat smakade bra och generellt var det god servicenivå på hotellet. Vi fick dock problem med beställning av vår mat då bartendern inte var så alert som man skulle önska. Maten tog 75 minuter att få, men när vi klagade blev vi kompenserade med frukost dagen därpå, så hotellet klarar sig trots detta misstag bra, så servicebetyget blir högsta möjliga.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack FamMel
Omdömet skrevs 5 oktober 2016

Hotell med mycket bra läge nära Victoria station. Ganska små rum men med välgenomtänkt inredning. Rent och snyggt, många engelskspråkiga tv-kanaler, vattenkokare med tillbehör. Okey frukost och mycket trevlig person. Det som drar ner betyget är:
Den något hårda sängen och de likaså hårda kuddarna.
Enbart "väggfast dusch" utan slang.
Mycket långsam gratis-wifi.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack MojjePolarbear
Omdömet skrevs 20 juni 2016 från mobil enhet

Vi bodde i ett familjerum med en dubbelsäng och två singelsängar. Det var det dom fick plats i rummet. Perfekt läge nära Victoria station, 5 minuters gångväg. Frukosten var helt ok för att vara UK. Finns även en bar på hotellet, annars är det nära till andra pubar i grannskapet. Jag kan absolut tänkta mig att bo här igen, framförallt tack vare läget.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack 115mattiasm