Omdömet skrevs 12 juni 2017 från mobil enhet

Var i London 1 vecka, såg ok ut på bilderna, väl på hotellet så möts man av trött personal avloppslukt och gammal och smutsig inredning, vi fick byta rum två ggr innan vi fick ett nyrenoverat rum, så se till att få ett nytt rum på en gång då fungerar det ok att bo där, undvik frukosten, trevlig personal på frukosten, samt några i receptionen.

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Silverrufus
Omdömet skrevs 26 mars 2017 från mobil enhet

Från katastrof till lyckad vecka! Bodde här i en vecka. Hotellet har ganska nyligen bytt ägare och håller långsamt på att rustas upp. Vi fick först ett rum på bottenplan mot bilvägen i katastrofalt dåligt skick och lyhört. Fick byta rum två gånger på grund av det dåliga skicket på rummen. Till sist fick vi ett helt nyrenoverat, mycket fint och smakfullt inrett rum som faktiskt gjorde att vi kunde bo kvar på hotellet, annars hade vi bytt hotell omedelbart. Rummet kändes trivsamt att vara i, men övriga delar av hotellet ofräscht pga att det är riktigt nergånget med våra svenska mått mätt.

Personalen är dock väldigt trevlig och tillmötesgående. Hotellet känns städat så gott det går utifrån det dåliga skicket som det är i. Vårt rum städades noggrant och handdukar byttes dagligen. Ett stort plus för det!

Som svensk är hotellfrukosten bedrövlig, men gillar du croissant, rostat bröd med sylt, yoghurt med massor av socker i, sötad juice samt kaffe eller te kommer du älska den

Bor du här har du mkt nära till bra förbindelser både med tåg och buss som tar dig runt om i London.

Mycket prisvärt hotell om du får ett nyrenoverat hotellrum!

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack mariarK3320FH
Omdömet skrevs 7 november 2016

Lite slitet hotell. Rummet var litet och trångt med snedtak, men utrustat med hårfön, liten TV samt vattenkokare. Fräscht badrum som såg tämligen nyrenoverat ut. Medelmåttig frukost, men bara att den ingick till det fördelaktiga priset var en bonus. Bra läge nära tunnelbanestationen Earl's Court. Ganska lyhört, men grannarna var för det mesta inte så ljudliga varför detta inte störde särskilt mycket. Hissen var trasig vid två tillfällen under vår vistelse. Vi bodde på fjärde våningen, men trots att man tog hissen upp var man tvungen att gå några halvtrappor upp och ner innan man slutligen nådde fram till rummet.

• Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack AnnaL10366
Omdömet skrevs 3 april 2016 från mobil enhet

Funkar utmärkt. Bra läge nära Earls Court station som har bra förbindelser så att blir enkelt att ta sig runt i London.
Små rum som antagligen överallt men rent och fräscht även om det kunde vara något slitet. Enkel kontinental frukost med rostat bröd och yoghurt. Området är trevligt med bra utbud av restauranger och pubar.
Till priset var det bra och bor gärna där igen.

Bodde här: april 2016, reste med familjen
Tack Lewwe
Omdömet skrevs 9 juli 2015

Rent och städat med trevlig personal. Rummen var inte så farligt stora men ändå tillräckligt. Toaletten var dock jobbigt liten, speciellt om man är lång eller stor. Rummen var lite smått slitna men det störde kanske inte så mycket. Frukost ingick men den var ganska begränsad och ensidig. Området hotellet ligger på var bra trotts att det inte är inne i centrum. Nära tunnelbanan och gångavstånd till diverse sevärdheter som naturhistoriska muséet och stamford bridge. Överlag var hotellet okej med tanke på att priset var förmåligt om man tänker på att London är väldigt dyrt. Ett hotell som fungerar bra om man inte har tänkt att vistas på rummet särskilt mycket.

Tips för att välja rum: Rummen högre upp ger en ganska bra utsikt.
  • Bodde här: juni 2015, reste med familjen
Tack Carl B