“Klassisk italiensk ”
Omdöme om Princi

Princi
Rankad som nr 2 355 av 27 045 Restauranger i London
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Frukost, Buffé, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Område: Soho
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Klassisk italienskt med hög klass. Inga direkta överraskningar. Pizzor o pasta av hög kvalité. Viner som motsvarar nivån på maten. Prisvärt och gott!!

Tack carinal615

Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Princi har bra service, fräscha lokaler och en underbar drinklistan. Dock så är maten inte lite fantastisk om de andra.

Tack sofiakholmberg
Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Mycket god mat. Skulle inte rekommendera som middagssällskap med perfekt lunchrestaurang. Ligger bra till

Tack annae71L
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Ja så var det faktiskt, personal, läge, interiör, prisläge. Allt det var rätt.
Men i vårt sällskap på 5 personer tyckte vi inte maten levererade.
Satsade på härliga rätter. Men allt var rätt intetsägande. Ingen smak som stack ut, bara platt allting.
För oss finns ingen anledning att återvända, London vimlar av bra italienare!!!

Tack ChampagnePeter
Omdömet skrevs 11 mars 2017 från mobil enhet

Modernt, rent och fräscht med trevlig personal.
Vi åt frukost, croissant med scrambled eggs and bacon som var varm och vällagad.

Datum för besöket: mars 2017
Tack CognacXX

Resenärer som tittade på Princi tittade också på

London, England

Besökt Princi? Berätta vad du tyckte!