“Gott! ”

Rankad som nr 483 av 25 591 Restauranger i London
Område: Trafalgar Square/Embankment
Område: Trafalgar Square/Embankment
Omdömet skrevs 31 oktober 2018 från mobil enhet

Kan vara det godaste köttet jag ätit! Riktigt bra och supertrevliga Viktoria serverade oss! Kan rekommenderas!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack NorthStar03281685536

Omdömet skrevs 26 oktober 2017 från mobil enhet

Snabb och varm service, får in en toppenfin bit förstekt köttbit, med mitt eget val av smör, salt och sås. Det är nu det börjar. Efter mycket skratt och aktivitet så är vi nu mer än mätta. Så prisvärt och en upplevelse om man vill fixa till sin egen maträtt

Tack Niklas R
Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Grym service och otroligt god mat som föll oss i smaken alldeles perfekt. Nu är det dags för dessert

Tack ilzack
Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Antonio är en servitör som är med på vad som händer. Härlig personal och god stek. Annorlunda sätt att få steka köttet på egen hand men grymma kryddor

Tack Cecilia Z
Omdömet skrevs 10 maj 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe. Maten var topp och servicen lika så.
Väldigt spännande upplevelse då man steker och kryddar sitt eget kött på en het sten.

Datum för besöket: maj 2017
Tack 315philipk

Resenärer som tittade på Steak & Co. tittade också på

Besökt Steak & Co.? Berätta vad du tyckte!