Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (4 163)
Filtrera omdömen
4 163 resultat
Medlemsbetyg
2 524
1 018
367
149
104
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
2 524
1 018
367
149
104
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 4 163 omdömen
Omdömet skrevs 22 september 2016 från mobil enhet

Hotellet är helt fantastiskt! Rummen är moderna, stora, fräscha och har karaktär! Frukosten är mycket bra. Likaså baren. Vänlig och tillmötesgående personal. Mysigt spa för en extra kostnad. Från hotellet är det en promenad på runt 30 minuter in till centrum.

Datum för vistelsen: september 2016
Restyp: Reste som ett par
Tack annasofiad
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
BrianConnorGM, General Manager på Titanic Hotel Liverpool, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2016
Google-översättning


Dear annasofiad

Thank you very much for taking the time to post your review on Trip Advisor following your recent stay with us at The Titanic Hotel Liverpool.

I am very pleased that you enjoyed your stay with us at The Titanic Hotel Liverpool, and thank you sincerely for your positive comments in relation to your experiences during your time with us. I have shared your feedback with the team at Titanic all of whom have asked to be associated with my thanks for your comments.

I was delighted to read you kind feedback about our team. Hotels, no matter how impressive the bricks and mortar might be, are made unique and special by the team; to me it’s about the way we make you feel when you stay with us. It is hugely motivational for the team to be recognised in such a positive manner.

We greatly look forward to welcoming you back to The Titanic Hotel in the very near future.

Kind Regards

Brian

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 mars 2015

Vi bodde på Titanic Hotell under två nätter då vi var på fotbollsresa. Vi valde att satsa på boendet denna gång och unna oss lite extra "lyx". Och visst va det snyggt Hotellet invigdes 2014 så allt va väldigt fräscht och snyggt. Inredningen, som knyter an till just skeppet Titanic och dess historia, var mycket tjusig. Ja rent av lite lyxig. Men det va det enda som vi va riktigt nöjda med. När vi kom in i rummet så luktade det fruktansvärt mycket avlopp. Vi hämtade en personal som själv ryggade tillbaka när han gick in och vi fick byta. Men inget "extra" för besväret. I min värld så smörar man i serviceyrken för kunden. Speciellt då varan man betalt för inte är vad den skulle vara. För att få nyttja Hotellets fina pool fick man hosta upp £10. (130 kr) Det borde ingått. Frukosten va heller inte billig så den hoppade vi faktiskt över och åt inne i centrum. Det fanns ingen minibar på rummen. Inget badkar fast badrummen var väldigt stora. När man checkade in så fick man betala £25 i depositionsavgift. Den har efter 3 veckodagar ännu inte betalats tillbaka in på kortet som personalen i receptionen lovade när vi checkade ut.
Kanske vänder man sig till riktigt rika personer som har råd att betala för sig. Men är man "bara" en medel Svensson som åkt för att se på fotboll eller tagit med familjen på en "shopping resa", ja då är nog inte Titanic Hotell det hotell jag skulle rekommendera.

Datum för vistelsen: mars 2015
  • Restyp: Reste med vänner
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Tack Cortina1969
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Ian G, General Manager på Titanic Hotel Liverpool, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2015

Kära Cortina

Tack så mycket för att du tog tid att lägga upp din recension på resa rådgivare efter din senaste vistelse hos oss på The Titanic Hotel Liverpool.

Jag är mycket glad att du haft din vistelse hos oss på The Titanic Hotel Liverpool, och tack uppriktigt för era positiva kommentarer i förhållande till dina erfarenheter under din tid hos oss. Jag har delat dina synpunkter med teamet på Titanic som alla har bett att förknippas med mitt tack för era kommentarer. Vi är hedrade att inrymmas i en av de mest imponerande utvecklingen i Liverpool under de senaste åren, en unik och vacker miljö i centrum för en spännande och levande ombyggnationer.

Jag var glad att läsa att du snäll feedback om vårt lag. Hotell, oavsett hur imponerande tegel och murbruk kan, görs unika och speciella av teamet; för mig handlar det om hur vi att du känner dig när du bor hos oss. Det är oerhört motiverande för laget som ska redovisas i ett sådant positivt sätt. Jag är välsignad med en nybildad grupp som strävar dagligen på att ytterligare förbättra service och gästfrihet vi erbjuder.

Tack också för era konstruktiva kommentarer i förhållande till dålig lukt i rummet och även i förhållande till vad du kände var höga priser. Jag tar fullt detta ombord, och har eskalerat dina kommentarer till lagen ansvariga för att vi reagerar och förbättra de områden som nämns med brådskande verkan. Återkoppling är en gåva och vi är alltid tacksamma för att veta var vi kan förbättra.

Jag hoppas att vi har möjlighet att hälsa dig välkommen tillbaka till Titanic Hotel inom en snar framtid.

Vänliga hälsningar

Ian

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: december 2017
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
BrianConnorGM, General Manager på Titanic Hotel Liverpool, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
BrianConnorGM, General Manager på Titanic Hotel Liverpool, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: september 2018
Restyp: Reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
BrianConnorGM, General Manager på Titanic Hotel Liverpool, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen