Omdömet skrevs 26 september 2016

Hotellet har ett bra läge och är fint och någorlunda fräscht! Rummen är små och toaletterna är som små hytter på en båt. Men det fungerar!
Frukosten var lite av en besvikelse, helt ok att äta sig mätt på men allt bestod av bröd, flingor eller pannkakor.

Servicen var inte något vidare. Frågade efter en karta och hur man tar sig till Anfield och fick en utskriven A4-lapp och rådet att ta taxi. Till Anfield är det väldigt lätt att gå fick vi reda på när vi själva försökte.
Vid utcheckning ville vi lämna väskorna i bagagerummet i en timme innan vi skulle till flygplatsen. Då ville de ha betalt för att förvara dem där en så kort stund. Har rest på många håll i världen och aldrig efter en vistelse på tre nätter behövt betala för att förvara min väska i en timme efter utcheckning! Riktigt dåligt!

Hotellet är ok men jag skulle aldrig rekommendera någon jag känner att välja hotellet. Men kan man leva med dålig service och bara vill sova någonstans så visst, då fungerar det.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Stefan8787
IbisStylesLiverpool, Manager på Ibis Styles Liverpool Centre Dale Street, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2016

Dear Stefan8787, thank you for taking your time to write this review. I am glad that you liked the cleanliness and décor of our hotel. Looking forward welcoming you back again soon. Best Regards, Joanna, Assistant General Manager.

Omdömet skrevs 3 september 2016

En mycket trevlig vistelse med skön 60-talsmusik och massor med trevliga Beatlesfans.
Hotellet var bra, låg centralt ca. 5 minuters promenad till city, rent och snyggt med bra frukost.
Många trevliga pubar i närheten och en kort promenad till Cavern Club där The Beatles har uppträtt några hundra gånger, en magisk känsla.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack benke2015
IbisStylesLiverpool, Manager på Ibis Styles Liverpool Centre Dale Street, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2016

Dear benke2015, thank you for taking your time to write this nice comment. I am delighted that you enjoyed your stay with us. I will share your feedback with the team. Looking forward welcoming you back again soon. Best Regards, Joanna, Assistant General Manager.

Omdömet skrevs 19 mars 2016 från mobil enhet

Grymt bra hotell som ligger nära allt i centrala Liverpool. gratis frukost gratis wifi. grymt trevligt personal och bra mat på hotellet. Rekommenderas starkt om man vill bo bra och nära centrum. Bra med barer och mat i närheten

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack andreasl495
IbisStylesLiverpool, Manager på Ibis Styles Liverpool Centre Dale Street, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2016

Dear Andreas L, thank you for sharing your experience and for giving us the full score. I am happy that you enjoyed your stay and that you liked our continental buffet breakfast. We are looking forward to seeing you again. Regards, Joanna, Assistant General Manager.

Omdömet skrevs 9 februari 2016

Hotellet ligger bra med nära till det mesta. Enkel men bra frukostbuffé. Bra service i receptionen Rummen små men sängen bra. Trevligt med Beatlesmusik i receptionen och baren. Lite kyligt på rummet men det är ju England i Januari. Bra med rabatterad parkering i kvarteret

Datum för vistelsen: januari 2016
Tack gothiabengt
IbisStylesLiverpool, Manager på Ibis Styles Liverpool Centre Dale Street, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2016

Dear Gothiabengt, thank you for taking time to share your experience with other guests. I am happy that you enjoyed your stay with us in our themed hotel . We are looking forward to seeing you back again. Best Regards, Joanna, Assistant General Manager.

Omdömet skrevs 22 november 2015 från mobil enhet

Vi hade inte så höga förväntningar men det var ett fint hotell på perfekt gå avstånd till allt i centrala Liverpool. 24 h service som var väldigt hjälpsamma med allt. Rummen var inte stora men väldigt fina och rena. Enda negativa var att man kan ej gå in på toa mitt i natten utan att tända först.. Knappen är på utsidan av toan så lyser upp hela rummet. Fin frukost på morgonen. Var där runt halv 9 för att få plats. Rekommenderas.

Datum för vistelsen: november 2015
Tack Pontus N
IbisStylesLiverpool, Manager på Ibis Styles Liverpool Centre Dale Street, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2015

Dear Sissyzen, thank you for taking time to share your experience with other guests. I am happy that you enjoyed your stay with us and that you found the team to be friendly. We are looking forward to seeing you back soon. Best Regards, Joanna, Assistant General Manager