Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 631)
Filtrera omdömen
2 631 resultat
Medlemsbetyg
789
865
551
266
160
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
789
865
551
266
160
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 631 omdömen
Omdömet skrevs 9 juli 2015

Rummet stort o bra, tyvärr inget fungerande kylskåp.
Badrummet rymligt och fräscht-
Läget bra, nära centrum och till dockorna och beatlesmuseet.
Låg service i baren, kundbemötandet inte speciellt bra där.

Rumstips: Rummen stora och ljudlösa
Datum för vistelsen: maj 2015
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Tack Resned
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
LBAZH, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel, Liverpool, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2015
Google-översättning

Dear Resned,

Thank you for taking the time to write your review. I am sorry that we did not live up to your expectations; we always try to provide great Yes I Can service, and are often complimented on our great team members.
I hope we are able to welcome you back in the near future.
Many Thanks,
Chris

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GaianeT, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel, Liverpool, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GaianeT, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel, Liverpool, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 oktober 2018

Datum för vistelsen: september 2018
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GaianeT, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel, Liverpool, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 oktober 2018

Datum för vistelsen: september 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GaianeT, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel, Liverpool, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen