• Pool
  • Träningsanläggning
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 94 US$/natt.

The Richmond, BW Premier Collection(Liverpool)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 89 US$/natt.

Official Site
Rabattmeddelande! 42 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 42 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 149 US$/natt.

Novotel Liverpool(Liverpool)
  • Pool
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 121 US$/natt.

Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 89 US$/natt.

• Frukost ingår
Agoda.com
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 101 US$/natt.

Z Hotel Liverpool(Liverpool)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Bar/lounge
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 67 US$/natt.

Omdömet skrevs 26 oktober 2016

Toppenservice de gör att MSN känner dig välkommen och lite mindre boende men helt ok. Utsikt över Oueens dock från matsalen. Och promenad avstånd in till Liverpool one och shoppingcenter. Prisvärt

Bodde här: oktober 2016, reste med familjen
Tack anettep379
Omdömet skrevs 27 april 2016 från mobil enhet

Andra gången vi bor här! Vackert läge och prisvärt förutom att personalen är trevlig och serviceinriktad.
Rummen kanske inte är världens största men de tar jag gärna med den utsikten

Faktiskt en av de godaste full english breakfast vi ätit på våra resor till England.
Vällagad och direkt från spisen, inget som legat på värme och torkat

Vi kommer tillbaka

Bodde här: april 2016, reste med vänner
Tack Marianne J
Omdömet skrevs 17 februari 2015 från mobil enhet

Riktigt bra hotel i ett mycket bra läge i området Toxteth, inte långt från Liverpools hamn...Gång avstånd till Albert Docks och Marin museet, och alldeles nära till Beatles museet...Och sen i alldeles i närheten finns dessa härliga riktiga gamla genuina Engelska pubar...En härlig stad, där Favoritlaget LFC hör hemma...Och det blir besök i September igen.

Bodde här: maj 2014, reste ensam
1  Tack Leif E
Omdömet skrevs 21 december 2014 från mobil enhet

Vi var där under 2013 men har inte hunnit skriva en recension tidigare. Hotellet ligger nere vid hamnen men en bra bit från stadeskärnan. Rummen är spartanska och badrummet påminner mer om en båthytts. Frukosten var av Engelskt slag och helt ok. Vårt boende imgick i vår resa därför tycker jag inte det är speciellt prisvärt. Det vore kanske annorlunda om man betalade separat för endast hotellet. Rummet vi bodde tre personer i bestod av en dubbelsäng med loftsäng över. Hotellet fyller sin funktion men inte mycket mer.

Bodde här: januari 2014, reste med vänner
Tack Skyddsvakt
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 23 oktober 2014

Jag kom till hotellet utan någon sömn i 30 timmar. Jag var där 12.00 och incheckningen var 14,30 .
Jag frågade om jag kunde sitta ner i en soffa eller något för att vila lite. Sedan sa den vackra flickan till mig. Du kan checka in nu! )))

Jag sov mycket gott i den sängen. Jag har aldrig sett en sådan vänlig personal i något land.
Det fanns ingen hiss, inga problem för mig.

Det är mycket nära till city. Det är lätt att hitta

1  Tack 507PelleL