Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

The Nadler ligger perfekt och är väl värt sina fina recensioner. Vi var 4 st som delade ett "lofts-rum", som var stort och bra. Trevlig och hjälpsam personal och väldigt fräscht hotell. Tyvärr ingen frukost, men det finns bra ställen för det i närheten. Otroligt prisvärt hotell!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack DanielForssell
Omdömet skrevs 4 november 2016

Ett hotell som ligger på Seel Street med ett par minuters promenad till Liverpool One och all shopping. Alldeles i närheten av hotellet finns dessutom massor av restauranger och barer.

Fräscha rum med väldigt sköna sängar. Vi hamnade med utsikten mot en innergård som inte var direkt fascinerande, men å andra sidan är det väldigt sällan jag sitter på rummet och tittar ut genom fönstret någon längre stund.
Det var lugnt, skönt och tysta rum.

Det som saknas på hotellet är en restaurang och bar. Detta såg vi däremot inte som något problem då det finns mycket att välja på alldeles i krokarna. Flera ställen som serverar frukostar hittar du på Bold Street som bara ligger ett par gator bort och är det middag/barer som du letar efter så finns det en uppsjö att välja på.

Datum för vistelsen: oktober 2016
1  Tack matsbarkemo
Sharon_Ayem, Deputy General manager på The Nadler Liverpool, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2016

Tack för din recension. Vi är stolta över vår service, utseendet på hotellet och vår personal personliga inställning att välkomna våra gäster. Jag är glad att du hade en sådan positiv upplevelse med oss, och ser fram emot att välkomna dig tillbaka igen snart.
Var det längre vi kunde ha gjort för att göra det en 5 * granska?

Regards
Sharon

Omdömet skrevs 28 december 2015

Trevlig och hjälpsam personal, fina rum. Ingen frukost dock och party mellan 18-06! Perfecta hotellet for dig som vill shoppa. Ett litet pantry hade vi i rummet dar vi kunde fixa kaffe som de gav oss I receptionen. Bra restauranger i omradet.

Datum för vistelsen: november 2015
Tack Anna O
Sharon_Ayem, Deputy General Manager på The Nadler Liverpool, svarade på det här omdömetSvarade 30 december 2015

Tack för din recension . Vi hoppas att du besöka hotellet igen inom en snar framtid .
Var noga med att dra nytta av 10 % återkommande gäst rabatt när du bokar direkt .

Vänliga hälsningar
Sharon Ayem

Omdömet skrevs 20 februari 2015

Ett mycket prisvärt hotell med vänlig personal med bra läge i ett lugnt pubområde. Centralt läge. Ingen frukost men vi rekommenderar East Aveny bakehouse. 10% rabatt med kupong från Nadler. Brewdog - pub med mycket god öl ligger något kvarter bort. Vi rekommenderar varmt hotellet!

Datum för vistelsen: februari 2015
Tack 793mikaele
Omdömet skrevs 1 maj 2014 från mobil enhet

Kan bara rekommendera! Hotellet hade fått utmärkt om temperaturen på hotellet varit bättre. Det var väldigt varmt. Plus att proppskåpet hade ett väsande läte, vilket var lite jobbigt på natten. Men bortsett från det, så var det riktigt bra. Läget är kanon. 5min gång till shoppinggatorna. Pubar runt hörnet. Lätt att hitta bra restauranger i närheten osv.

Datum för vistelsen: april 2014
Tack Gurra2014