Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 667)
Filtrera omdömen
2 667 resultat
Medlemsbetyg
1 347
882
279
93
66
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 347
882
279
93
66
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 667 omdömen
Omdömet skrevs 7 september 2015

Vi var supernöjda med allt, läge, rummet, personalen. Ett stor besvikelse var att durschen var för varm för att kunna durscha i, vi hade tyvärr inte tid att stanna och ge dom en chans att fixa felet. Enkel frukost, men ok.

Datum för vistelsen: augusti 2015
  • Restyp: Reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack Rally72
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GSM_Hampton, Front Office Manager på Hampton by Hilton Liverpool/John Lennon Airport, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2015
Google-översättning

Dear Rally72,

Thank you for reviewing your most recent stay with us. I'm glad you enjoyed our hotel, but am sorry about the shower temperature. If you have a chance could you maybe contact me direct to let me know what room you stayed in order for me to look at this problem? Contact me on carol.lawson@hilton.com

besök mycket snart

Kind regards

Carol Lawson
Deputy General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 9 oktober 2018

Datum för vistelsen: september 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GSM_Hampton, Manager på Hampton by Hilton Liverpool/John Lennon Airport, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 9 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GSM_Hampton, Manager på Hampton by Hilton Liverpool/John Lennon Airport, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 oktober 2018

Datum för vistelsen: september 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GSM_Hampton, Manager på Hampton by Hilton Liverpool/John Lennon Airport, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: september 2018
Restyp: Reste ensam
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GSM_Hampton, Manager på Hampton by Hilton Liverpool/John Lennon Airport, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen