Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Nya personal, bättre service”
Omdöme om Panda

Panda
Rankad som nr 444 av 963 Restauranger i Southampton
Kök: Kinesiskt
Middagsalternativ: Bokningar
Restauranginformation
Middagsalternativ: Bokningar
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 7 april 2016

Datum för besöket: april 2016
    • Standard
    • Service
    • Mat
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (45)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk

1014 av 45 omdömen

De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 25 februari 2016

Datum för besöket: januari 2016
    • Standard
    • Service
    • Mat
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 februari 2016

Datum för besöket: januari 2016
    • Standard
    • Service
    • Mat
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 januari 2016 från mobil enhet

Datum för besöket: januari 2016
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 december 2015 från mobil enhet

Datum för besöket: september 2015
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.

Resenärer som tittade på Panda tittade också på

Southampton, Hampshire
 
Southampton, Hampshire
Southampton, Hampshire
 

Besökt Panda? Berätta vad du tyckte!

Skriv ett omdöme Lägg till bilder

Ägare: Vad är din syn på saken?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig som ägare av ditt objekt