Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 981)
Filtrera omdömen
1 981 resultat
Medlemsbetyg
578
802
416
112
73
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
578
802
416
112
73
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 981 omdömen
Omdömet skrevs 12 november 2015

Bodde här en natt på affärsresa. Hotellet och rummen är lite slitna men rummet var av bra storlek och innehöll allt jag efterfrågar. Åt i baren och det var väl ingen höjdare direkt. Frukosten var helt OK. Läget är bra och det är gångavstånd ner till vattnet.

  • Bodde här: oktober 2015, reste i arbetet
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Tack Kristina B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Patrick_Le_Henaff, General Manager på Novotel Southampton, svarade på det här omdömetSvarade 14 november 2015
Google-översättning

Dear Guests,
I am extremely happy to read the good comments about the hotel especially about the location, walking distance to the port. Regarding the food in bar and for breakfast you were just satisfied. I am sorry if you found the bedroom too hot. We do hope we will see you gain in the future.

Kind regards,
Patrick Le Henaff
General Manager
Novotel Southampton

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 oktober 2013

Bra läge, lugnt och nära till båtmässan och marinan.
Rummet var bra om än inte toppen. Däremot var frukosten otroligt bra.
Tre minuter från järnvägsstationen.
Gångavstånd till flera bra restauranger.
Sista natten blev vi störda av brandlarmet i grannhotellet.

  • Bodde här: september 2013, reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack KVKLule_Sverige
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 3 dagar sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Patrick_Le_Henaff, General Manager på Novotel Southampton, svarade på det här omdömetSvarade i går
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 3 dagar sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Patrick_Le_Henaff, General Manager på Novotel Southampton, svarade på det här omdömetSvarade för 2 dagar sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

  • Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
    • Standard
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Patrick_Le_Henaff, General Manager på Novotel Southampton, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen