Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (5 016)
Filtrera omdömen
5 016 resultat
Medlemsbetyg
998
1 348
1 263
817
590
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
998
1 348
1 263
817
590
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 5 016 omdömen
Omdömet skrevs 1 september 2016

Suverän hotel med mycket trevliga familjerum, helt underbar läge om man vill uppleva det bästa med Brighton och sist men inte absolute inte minst...... en frukostbuffe "to die for, "mina 9 åriga pojkar har aldrig uppskattat frukost mera, det flög upp ur sängen varje morgon !!! Perfekt hotel!!

Datum för vistelsen: augusti 2016
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack KarinS2339
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SaschaKoehler, General Manager på Hilton Brighton Metropole, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2016
Google-översättning

Dear Karin S

Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor.

Thank you for your kind words regarding our lovely hotel, I am pleased that you and your boys enjoyed our wonderful breakfast selection.

I do hope you would still consider returning again in the near future.

Kind regards

Sascha Koehler
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 26 november 2014

Besökte detta hotell i samband med en affärstillställning och efter att ha tittat på tidigare recensioner förväntade jag mig inte så mycket.
När vi hade checkat in och kommit till vårt rum fann vi att det var nästan outhärdligt hett. Städerskan hade uppenbarligen lämnat alla fönster uppe med tanken att släppa in lite luft, men utan effekt. Ringde receptionen som skickade upp någon med en elektrisk fläkt medan vi väntade på att fastighetsskötaren skulle komma, detta var 30 minuter före vår välkomstdrink skulle starta. De anlände och sa att det inte fanns något de kunde göra. Vi ringde receptionen igen och de sa att de inte hade några rum kvar då hotellet var populärt, så de skickade upp fler fläktar vilket betydde att vi hade tre fläktar igång och luftkonditioneringen satt på 18 grader. Vi kunde inte andas. Jag vaknade med en dånande huvudvärk, inte på grund av alkohol utan hettan... ALDRIG MER...

Tack lastminutebobyork
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
HowardLewis-GM, General Manager på Hilton Brighton Metropole, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2014
Google-översättning

Dear Reviewer,

Thank you taking the time to add your review.

I am sorry that we failed to meet your expectations on your visit.

My Director of Operations Damian Meadows would very much welcome the chance to discuss your stays, please could you email him a contact number your confirmation number for your stay and a suitable date and time for him to get in contact with you.

damian.meadows@hilton.com

Regards
Howard

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SaschaKoehler, General Manager på Hilton Brighton Metropole, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SaschaKoehler, General Manager på Hilton Brighton Metropole, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen