Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 765)
Filtrera omdömen
1 765 resultat
Medlemsbetyg
738
445
294
183
105
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
738
445
294
183
105
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 765 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ChristopherB5239, General Manager på St. Ives Harbour Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ChristopherB5239, General Manager på St. Ives Harbour Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ChristopherB5239, General Manager på St. Ives Harbour Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ChristopherB5239, General Manager på St. Ives Harbour Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Peter H, General Manager på St. Ives Harbour Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen