“Tolle Lage und ein schönes altes Haus mit einem ...”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Il Canale 1861

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden
Översikt
Stuga -
2 sovrum, 2 badrum, för 5
San Mauro Cilento, Cilento and Vallo di Diano National Park, Province of Salerno, Kampanien

Omdömen från våra medlemmar

35 omdömen
7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 41 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 9 maj 2015 för en vistelse i april 2015
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: april 2015
Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: das Grundstück
Gillade minst: die nicht vorhandene Grundausstattung
Resegrupp: Make/partner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Familjer med småbarn Personer med husdjur
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
maj 11 2015
Many thanks for the tips:
- The internet provider has been changed: it is now more reliable;
- It will be further improved reception service and enriched the minimum equipment and towels;
- Unfortunately, the heating costs are due to the price of LPG gas in Campania and are calculated
according to consumption without bonuses from us.
Generally from April to December there is no need of heating, just a fireplace for cooler days of
autumn.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera