“Guldkorn med närhet till allt”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Villa Pineland

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
11 omdömen
11 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 hjälpsamhetsröster
“Guldkorn med närhet till allt”
Omdömet skrevs 19 juli 2017 för en vistelse i juni 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi var de första hyresgästerna hos Villa Pineland och vi är mycket nöjda. Vi var 2 vuxna och 4 barn. Huset består av tre våningar varav den nedersta är den som hyrs ut. Rymligt hus med två sovrum, ett stort vardagsrum och ett kök. Fin uteplats med grill. Fin pool, inte så stor men det räckte gott för oss (4 barn och 2 vuxna). Vacker utsikt mot havet. Parkering finns på gatan utanför huset. Området där Villa Pineland ligger var mycket lugnt. Området påminner om ett gated community och är avskilt med bom.

Läget är toppen men det krävs att man har bil. Nära mysiga badorter som exempelvis Alassio, Noli, Pietra Ligure och Borgio Verezzi. Det är bara att åka längs Via Aurelia så kommer man till trevliga ställen. Även mycket nära till ett vattenlandet La Caravelle och grottorna i Toirano.

Finns supermarkets nära både i Borghetto San Spirito och Loano.

Vår kontakt Paolo var mycket serviceminded och trevlig.

Grannen Alex och hans familj som bor på andra våningen var mycket hjälpsamma och trevliga.

När vi skulle använda ugnen så gick huvudsäkringen, så vi vågade inte använda den alls. En kväll tog gasen till spisen slut, men efter ett samtal till Paolo kom en kille och bytte den ganska snabbt. Wifi fanns men fungerade inte. Är man många som duschar kan varmvattnet ta slut.

Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 24 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Din ålder 25-34
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera