eDreams
Priceline
Booking.com120 US$
Omdömet skrevs 17 oktober 2020 från mobil enhet

Hela Malmköping är fantastiskt fint och campingen med badet likaså. Letar man efter en idyllisk plats för sin semester är detta rätt plats! Riktigt mysigt för hela familjen! Kan verkligen rekommendera ett besök, matcha gärna in semestern när malmamarknaden är igång!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack idamariar
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Beställde pizza från restaurangen som var så smaklös..botten smakade bara mjöl och det tog tid innan pizzan blev klar. Äter inte här någon mer gång. Campingen såg däremot trevlig ut. Campade inte, var på genomresa

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack bibbin2018
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Beställde två räkmackor till lunch, efter 60 minuters väntan och två påminnelser bad vi om pengarna tillbaka då vi inte ville vänta mer. Fick ett enormt otrevligt och oprofessionellt bemötande av samtliga i personalen - detta är i särklass den värsta upplevelsen jag och mitt sällskap haft någonsin. Ni borde verkligen se över cafet och dess personal

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack frezzan
Omdömet skrevs 4 juni 2020

Ordet är katastrof. Vi kom fredagen den 29 maj och åkte därifrån den 31 maj. Vi hade planerat att vara kvar längre men stod inte ut med oväsendet. Det var 7-8 familjer som
hade husvagnar och partajade 2 nätter med högt oväsen och. med gitarr. Festerna
slutade först efter 24.00. Det spelades också sällskapsspel precis vid vår campingtomt gräns med. 8-10. Deras barn genade över vår campingtomt. Det här är
ett ställe jag avråder att åka till med husbil om man om man vill sova på natten och
ha lungt omkring sig. Ingen personal hade tillsyn på natten trots oväsandet. Regelverket att vara tyst vid 23.00 hade helt upphört.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack Veterco
Omdömet skrevs 26 augusti 2019 från mobil enhet

En jättefin camping. Vi tältade. Rena toaletter & duschar. Blir alltid glad när man inte behöver betala extra för varmvatten. Bra servicehus. Jättefin campingplats.
Fint hopptorn. Synd att resturangen stängde 19.00. Maten såg god ut. Åker gärna hit igen.

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack Lena T