“Unique !”
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
A wooden table on wheels was added to accommodate 10 people.
Outside spa usable all year
A wooden table on wheels was added to accommodate 10 people.
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

20 omdömen
9 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 22 mars 2018 för en vistelse i februari 2018

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
mar 23 2018
Merci beaucoup Mr Paquette, ce fut vraiment un plaisir de vous accueillir et je suis heureuse que nos efforts soient appréciés! Il nous fera très plaisir de vous recevoir à nouveau dans un de nos chalets !
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera