Morakot Cave (Emerald Cave)
Spara

Google
Sätt du kan uppleva Morakot Cave (Emerald Cave) på
från 51,97 US$
från 31,23 US$
från 33,32 US$
från 31,23 US$
Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Vi bokade en egen longtail båt för att åka till emerald cave (800 baht per båt). Valde att åka på eftermiddagen för att förhoppningsvis undvika turistanstormningen. Simningen genom den mörka tunneln gick snabbt. Man hade med egen guide som simmade med pannlampa. Grottan var fin men kändes rätt överskattad, var inte speciellt smaragdgrön. Vi var där inne en liten stund men ledsnade rätt snabbt och simmade ut igen. Kul med en utflykt men hade förväntat mig mer.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack karing254
Omdömet skrevs 29 december 2019 från mobil enhet

En riktigt unik grotta med 80 meter simning i mörker innan man kommer till en unik oas. En upplevelse som måste ses.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack Kay_Richy
Omdömet skrevs 9 september 2019

Häftig grotta där man simmar in med en guide Inne i grottan finns en egen strand med palmer och växter. Mycket häftig utflykt

Datum för upplevelsen: oktober 2018
Tack D6205XUannab
Omdömet skrevs 9 februari 2019 från mobil enhet

Såg ut precis som på bilderna vi var där på eftermiddagen och solen hade nästan försvunnit däremot var det skönt att det nästan tomt på turister då.

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack 64StefanW
Omdömet skrevs 7 februari 2019 från mobil enhet

Vi åkte dit sent på em och det var bara jag, guiden och två till där då. Så fantastiskt att få uppleva detta i kvällssolen.

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack anncatrinn2013