“Girls get away”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Lori s
1 omdöme
Omdömet skrevs 12 november 2017 för en vistelse i november 2017

Datum för vistelsen: november 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
nov 15 2017
Thank you Lori. We're glad you enjoyed your stay. We hope that you return another time. You were great guests as well.
Joanne & Shari
Pierre A
1 omdöme
Omdömet skrevs 28 december 2017 för en vistelse i december 2017

Datum för vistelsen: december 2017
Din ålder 25-34
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
dec 30 2017
Merci Pierre. You were great guests. You are welcome back anytime.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera