“Maten”

Kök: Japanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018

Själva spadelen mysig och genuin. Vi beställde ett kvällspacket där även mat ingick. Maten var verkligen under all kritik. Smaklös och intetsägande. Man fick känslan att maten kom direkt från mikrovågsugnen... Alla (4st) i mitt sällskap var MYCKET besvikna. På restaurangen var det även dålig service.

Sammantaget en trevlig dag, men med tanke på priset tycker jag att man kan kräva mer. Kommer inte rekommendera detta till vänner.

Tack gustab2018

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Var nyfiken på yasuragi efter renovering. Fler bassänger, mer bastuer och fler bubbelpooler. Allt är inte super bra. Men det är en hög lägsta nivå. Frukt och tea är gott. Och vi testar även tibetanskt klang spel. Det var en fin upplevelse. Maten på kvällen höll en bra nivå. Hade valt trerätters a la carte. Hälleflundra, onaägg och yazu. Bra smaker. Servicen bör generellt lyfta sig. Kändes lite praomässig.

1  Tack Martinodman
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Vi åt på Teppinyaki och satt hela gänget runt bord med kock. Underhållande, vackert och supergott! Japanska vinpaketet var inget vidare, för mycket Sake.

Tack R_Sweden
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Yasuragi är fint men väldigt dyrt. Vi tycker att man kan få likvärdig spaupplevelse på andra spahotell för en billigare peng. Rummet luktade lite mögel.
Maten är bra, även om de hade missat vår specialkost vid alla tillfällen utom frukost (vi var på 2-dagars konferens). De löste såklart detta men de med specialkost fick vänta längre på son mat.
Anläggningen är stor och det finns fina bad av olika slag. Vilorummet är mysigt med sköna gungstolar och det finns frukt.
Ett jättemysigt ställe men kanske inte riktigt värt sitt pris.

Tack EmeliMagdalena
Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

+ Superfin omgivning som utnyttjas till max, med stora fönster ut mot skogen
+ Gott om plats på vardagar
+ Fin renovering som har gjort att badet känns mer dramatiskt, flera olika rum att välja på. Utomhusbadet är häftigt som vanligt. Mycket fin bastu och ångbastu.
+ Fruktbordet!

- Lite ofräscha bassänger. Hur ofta byts vattnet?
- Maten är sjukt dålig, allt från förrätt till efterrätt.. Hade nog inte kunnat göra en sämre nudelsoppa själv om jag försökte.. men bra priser!

Tack juhanga

Resenärer som tittade på Yasuragi tittade också på

Gustavsberg, Stockholms län

Saltsjobaden, Stockholms län
Saltsjö-Boo, Stockholms län

Besökt Yasuragi? Berätta vad du tyckte!