Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Expedia.com
Preferred Hotels
Travelocity
Hotels.com
Orbitz.com
StayForLong
Visa alla 8 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (2 161)
Filtrera omdömen
2 161 resultat
Medlemsbetyg
1 047
558
340
143
73
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 047
558
340
143
73
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
3035 av 2 161 omdömen
Omdömet skrevs 18 augusti 2021

Tyvärr är det för mycket folk och för många som både pratar, skrattar högt och rör sig för fort. Den lugna härliga känslan har svårt att infinna sig.
Maten är inte ok, riset är så ickejapanskt det kan bli och dessutom dåligt. Övrig sk japansk mat var inte japansk och ganska smaklös över lag. Små portioner. Inte en matupplevelse man kan förvänta sig till det priset. Gör om gör rätt.

Datum för vistelsen: augusti 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack LunaSE
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Monika Hilm, General Manager på Yasuragi, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Luna,
Tack för att du tagit dig tid att skriva om din upplevelse på Yasuragi.
Just nu jobbar vi med ca 60% av vår kapacitet för att trots att FHM har släppt på restriktionerna så håller vi tillbaka för att det inte skall bli för mycket människor. Vi har inte släppt på restriktioner av antal per pool. Vi har personal som går runt och ber folk att respektera andra och stillheten.
Vårt ris görs i japanska riskokare samt ju mer japanska vi gör maten ju mindre tillsatta smaker ska det vara - det är en fin balans gång för att vara tillfredställande för en svensk palett och bibehålla det japanska. I December lägger vi om menyerna igen så att den japanska menyn blir ytterligare mer japansk - vilket är super intressant och spännande men för många svenska en aningen smaklöst då japanska köket inte jobbar med starka kryddor.
Välkommen tillbaka.
Med vänliga hälsningar, Monika Hilm, VD Yasuragi AB

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Obekväma sängar där 2 enkelsängar lagts ihop, finns ingen kyl i rummen, obekväma kuddar. Trots att det stod överallt att det ska vara tyst så var det högljuddhet vid fler tillfällen. Vid receptionen stod grupper och pratade högt, i korridoren var personalen högljudda när de pratade med kunderna. Middagen var helt okej. Frukostbuffé fylldes inte på såsom det ska och vi fick vänta på tallrikar.

Datum för vistelsen: augusti 2021
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack jey433
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Monika Hilm, General Manager på Yasuragi, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Jey,
Tack fär att du tagit dig tid och skriver om din upplevelse på Yasuragi.
Det är utmanande att leva upp till förväntningar - något som vi tar till oss och hela tiden försöker förbättra oss så att vi klarar förväntningarna.
Under hösten kommer vi introducera en digital introduktion till Yasuragi för att förmedla mer vad vi står för så att fler respekterar tystnaden.
Välkommen åter.
Med vänliga hälsningar, Monika Hilm, VD Yasuragi AB

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 augusti 2021 från mobil enhet

Vårt första besök på Yasuragi. Spaavdelningen var fin och ren. Gott om handdukar och välordnat. Relax med tråkigt utbud av frukt och beskt, blaskigt te (ska säkert smaka så). Där finns utvecklingspotential! Lite levande ljus, uppskuren frukt och god dryck skulle göra susen.
Här råder mobilförbud och man ska vara tyst. Jag såg ingen som hade mobil men tyst var det inte.
Alla har samma badkläder och en kimono som bärs även vid måltiderna. Detta var skönt avslappnat. Bra konsept!
Vi testade inga behandlingar.
Takbaren är fin med vacker utsikt. Goda drinkar och trevlig personal.
Att middagen på kvällen skulle vara medioker var vi förberedda på så det blev ingen överaskning. Som sammanfattning kan man säga: smaklöst. Vi hade valt den japanska varianten och fick bland annat en misosoppa med glasnudlar som enbart smakade varmvatten. Usch!
Bäst var efterrätten som var svenska bär med en sabayonnesås. Sött och gott men inget mer än så.
Frukosten har vi inte ätit än så den kan jag inte uttala mig om.
Personalen gjorde sitt bästa och var helt ok.
Hit åker man definitivt inte för matens skull det är en sak som är säker.
Rummet var avskalat och fint med sköna sängar. Ingen tv vilket jag tycker var bra.
Badrummet var stort och rent. Separat toa. Båda saknade avställningsytor.
Tveksamt om vi kommer tillbaka, inte prisvärt pga maten.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste som ett par
1  Tack Lyxmulle
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Monika Hilm, General Manager på Yasuragi, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Lyxmulle,
Tack för du delade din upplevelse på Yasuragi.
Jag uppskattar dina konkreta kommentarer - frukt ändrades i och med pandemin och uppskuret är just nu inte ett alternativ tyvärr - vilket vi hade tidigare. Teet är mycket japanskt, men vi kanske kan ställa honung eller socker tillgängligt för att göra det möjligen lite mer svenskt:-).
Maten är utmanande då flera ber om mer japanskt samtidigt som uppfattningen av vad japansk mat är otroligt skild åt. Japansk mat har nästa inga tillsatta kryddor alls utan man låter råvarorna stå för underhållningen. Tillskilland från mångas syn på japansk mat så är förväntan oftas någon annan.
Under hösten kommer vi jobba om konceptet så att vi går mer åt det japanska hållet för de som verkligen vill ha det samtidigt som vi kommer gå mer fusion för de som inte vill ha det riktigt japanska.
Vi hoppas att ni beslutar er för att besöka oss igen. Varmt välkomna om ni så beslutar.
Med vänliga hälsningar, Monika Hilm, VD Yasuragi AB

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Dyrt, men värt pengarna för att få varva ner och återhämta sig. Det enda minuset under hela vistelsen var restaurangen som var virrig (förmodligen p.g.a. brist på personal) där vi blev erbjudna fel/grannens mat tre gånger. Yasuragi är verkligen en oas! Rekommenderar att sova i TV-fria rum, som är belägna nära badet.

Datum för vistelsen: augusti 2021
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack EmmaLamberg
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Kersti Olophsdotter, Ägare på Yasuragi, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Emma, underbart att du uppskattar vårt koncept och då särskilt de TV-fria rummen. Ett bra sätt att verkligen lugna ned nervsystemet och skippa det digitala helt. Vi ber verkligen om ursäkt för förvirringen i restaurangen under ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Härligt Superior-rum som hela familjen fick plats i. Saknade dockor AC på rummet - blev lite varmt på natten. Barnen uppskattade verkligen möjlighet till japansk tvagning även på rummet. Mycket väntan mellan rätterna i restaurangen på kvällen - måltidsupplevelsen var tyvärr en besvikelse. Plus dock för många spännande alkoholfria dryckesalternativ. Spadern var toppen! Trots att vi var många barnfamiljer på plats gick det bra att hitta avskilda/lugna platser i spaet - både barn och vi vuxna kunde njuta!

Datum för vistelsen: augusti 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack hilmamariativegard
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Kersti Olophsdotter, Ägare på Yasuragi, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Så fint att höra att ni hade det bra hos oss under Yasuragi Kids. Hoppas vi ser er här igen framöver. Ta nu väl hand om varandra.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen