Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

För dig som vill koppla av och koppla ned.
+ Fina och fräscha rum.
+ Underbar badupplevelse med snygg design.
+ god mat och frukost.

- baren stängde kl 23.
- lite väl dyra behandlingar.
- förbestämda menyer.

Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack johannakeranen
Kersti Olophsdotter, Ägare på Yasuragi, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2021

Tack för tydlig och bra feedback.
Vi hoppas verkligen att vi ser dig här framöver igen.
Vi önskar dig en fin höst.

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Undvek mitt rum på grund av att det var så mycket damm!! Personalen var i sin egna lilla värld och inte alls serviceminded, varken vid in-ut check eller vid frukosten. Tråkigt då badet är fint och det är rätt dyra priser på detta hotell, då bör nivån på personal och städning vara mycket högre!

1  Tack angelicachogberg
Monika Hilm, General Manager på Yasuragi, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2021

Hej Angelica,
Tack för att du tagit dig tid att skriva om din upplevelse.
Pratade du med någon i receptionen om ditt rum som du ansåg dammigt? Då allt kan korrigeras om man pratar på plats om det för ingen skall bo dammiga rum det är jag helt enig med dig om är oacceptabelt.
Med vänliga hälsningar, Monika Hilm VD Yasuragi

Omdömet skrevs 31 juli 2021

Jag och min man har varit på Yasuragi många gånger tidigare och alltid längtat tillbaka. Nu fick vi möjlighet att äntligen komma tillbaka på dagspa och få se hur det ser ut efter ombyggnaden. Tyvärr kändes det mörkt och trångt som att kliva in i en bunker. Varma källorna utomhus var i alla fall sig lika. Lunchen var bedrövlig. Vi valde Uramaki, som skulle innehålla avokado. In kommer tallrikar med slarvigt rullad maki och avokadon lyste med sin frånvaro. Påpekade det för servitrisen och hon tog våra tallrikar tillbaka till köket. Efter en stund kom hon tillbaka med samma tallrikar, men nu låg det tunna avokadoskivor på toppen! Aptiten försvann. Vi förväntar oss mer med tanke på priset och att det ska vara japanskt kök. Lämnade maten och gick, klädde på oss och åkte hem. Vi kommer inte att återvända till Yasuragi igen.

Tack 78agnetas

Hej Agneta,
Tack för att du tagit dig tid att beskriva din upplevelse på Yasuragi.
Jag beklagar att ni inte gillade renoveringen. Det ser verkligen annorlunda ut med vårt nya bergrum bad där vi lyft fram den naturliga bergväggen, samt tagit bort den stora badhus bassängen och gjort flera små olika pooler med olika temperaturer och påverkan på kroppen.
Din kommentar om sushin har jag delat med köket och servicen och beklagar verkligen att du inte pratade med oss på plats om vad du inte var nöjd med istället för att åka hem. Man kan ändra mycket om man lyfter det på plats.
med vänliga hälsningar, Monika Hilm, VD Yasuragi

Omdömet skrevs 30 juli 2021

Fantastiskt ställe. Stor och fin SPA-anläggning, maten var bra och personalen var trevlig. Dessutom fina uteterasser. Kan varmt rekommenderas.Bra att SPA-delen är mobilfri. Även vackert att gå runt i omgivningen kring hotellet

Tack Anders7010

Tack Anders för fin återkoppling. Ta nu väl hand om dig och hoppas att vi ser dig här igen under höst/vinter. Varma hälsningar från oss på Yasuragi

Omdömet skrevs 28 juli 2021

Otroligt härligt ställe, stannade i 3 nätter och önskar att jag kund stanna längre! Aktiviteterna var många och lärorik, badet och utsikten var underbar och personalen var hur trevliga som helst. Längtar redan tillbaka

Tack MikaelaHeidi

Tack kära du för fint omdöme Det gläder oss att du uppskattar vårt koncept. Varmt välkommen tillbaka.