Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla

Bastu, bad både kall och varm bassänger jätte skönt. Men lite hårt för nacken vid kanterna om man vill ligga och vila.
Vackert med grottliknande ljussättning. Fantastiskt god vegan mat förutom linsgryta. Förrätterna var gudomligt tillredda och alla smaker sinnet kan önska.

Tack maliniiyoga
Kersti Olophsdotter, Marknadsföring på Yasuragi, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Malin, så fint att ha dig här och varmt välkommen tillbaka. Varma hälsningar från oss på Yasuragi.

Allt är bra på Yasuragi. Avkopplande, trevlig personal, mysig miljö. Fantastiska bad. Enda tråkiga för mig är att jag åker därifrån tidigare än önskat pga att jag inte hittar ett bra utbud på dryck till maten så jag bokar utan mat och åker till andra restauranger efter besöket.

Tack Jenny S

Hej Jenny, tack för ditt omdöme. Fint att höra att du hade det bra hos oss. Du får gärna höra av dig och berätta vad för slag av dryck det är du efterfrågar. Varma hälsningar från oss på Yasuragi.

Mitt första besök.
Jag är grymt imponerad av anläggningen.
Jag njöt med min fru i dom olika baden.
Somnade en stund i en mysig vilstol.
Njöt av att sitta och tvätta av sig innan besöken i baden .

Dock var jag inte bekväm med att många hade med sig sina mobiler.
Jag var heller inte helt nöjd med att sk. vuxna inte respekterar att det skulle vara lugnt - men det är knappast anläggningens fel .
Dock var köttbiten den segaste jag ätit plus att serveringen tog alldeles för långtid .
Kanske kommer tillbaka .

Datum för vistelsen: april 2021
Tack hallonsommar

Tack för att du ger oss återkoppling. Vi har bytt ut köttet på menyn och nu den första juni börjar vi servera våra sommar menyer.
Vi beklagar verkligen att inte alla gäster förstår att vi faktiskt har mobilförbud i det japanska badet och att detta är en plats för stillhet, ro och avkoppling. Vi hoppas att vi ser dig här igen.

Vi hade en mycket trevlig och avslappnande vistelse på Yasuragi.
Servicen från all personal vi mötte var varm, och själva spaanläggning var underbar!
Det fanns en tanke, och lösning, för allt kändes det som.
Området med sina tallar, utomhusbadet och den härliga bastun längst upp var verkligen pricken över iet.
Rummet var ett standard gissar jag, som var mer än tillräckligt med fin utsikt och sköna sängar.
Vi hade lunch i priset, samt middagspaket på kvällen.
Tyvärr var matupplevelsen kanske inte den mest minnesvärda. Smakerna och finessen saknades på lunchen, men vi blev mätta.
Kvällsmenyn var oerhört minimalistisk och vi blev INTE mätta. Även där ingen smaksensation.
Frukosten å andra sidan var mycket bra, med stort och varierat utbud.
Jag hade en signaturbehandling som var bra, men jag vet inte riktigt om den var värd sitt pris på 1695kr?
Överlag är vi mycket nöjda med vår vistelse och kommer väldigt gärna tillbaka.

Rumstips: Vi besökte mitt i veckan för att få uppleva extra stillhet utan alltför mycket människor.
Datum för vistelsen: april 2021
Tack Hanna M
Kersti Olophsdotter, Marknadsföring på Yasuragi, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Hanna, så fint att du tar dig tid att ge oss utförlig återkoppling på ditt besök. Vi hoppas att vi ser dig här igen inom en snar framtid. Hoppas du får en härlig sommar och ta väl hand om dig. Varma hälsningar från oss på Yasuragi.

Lugn och harmonisk vistelse på Yasuragi, det enda som kan bli bättre är maten. Men helheten var utmärkt, perfekt miljö för oss som småbarnsföräldrar att verkligen kunna varva ner och ladda energi. Man kunde nästan höra tystheten i allt från spa till hotellrum.

Tack alexaakre95
Kersti Olophsdotter, Marketing på Yasuragi, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Det gör oss verkligt glada att ni fick välbehövlig återhämtning. Kanske vi ser er här med barnen på Yasuragi Kids nästa gång. Ta nu väl hand om er och varmt välkomna tillbaka.