Travelocity
Orbitz.com
Prestigia.com
StayForLong

Vi hade en mycket trevlig och avslappnande vistelse på Yasuragi.
Servicen från all personal vi mötte var varm, och själva spaanläggning var underbar!
Det fanns en tanke, och lösning, för allt kändes det som.
Området med sina tallar, utomhusbadet och den härliga bastun längst upp var verkligen pricken över iet.
Rummet var ett standard gissar jag, som var mer än tillräckligt med fin utsikt och sköna sängar.
Vi hade lunch i priset, samt middagspaket på kvällen.
Tyvärr var matupplevelsen kanske inte den mest minnesvärda. Smakerna och finessen saknades på lunchen, men vi blev mätta.
Kvällsmenyn var oerhört minimalistisk och vi blev INTE mätta. Även där ingen smaksensation.
Frukosten å andra sidan var mycket bra, med stort och varierat utbud.
Jag hade en signaturbehandling som var bra, men jag vet inte riktigt om den var värd sitt pris på 1695kr?
Överlag är vi mycket nöjda med vår vistelse och kommer väldigt gärna tillbaka.

Rumstips: Vi besökte mitt i veckan för att få uppleva extra stillhet utan alltför mycket människor.
Datum för vistelsen: april 2021
Tack Hanna M
Kersti Olophsdotter, Marknadsföring på Yasuragi, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Hanna, så fint att du tar dig tid att ge oss utförlig återkoppling på ditt besök. Vi hoppas att vi ser dig här igen inom en snar framtid. Hoppas du får en härlig sommar och ta väl hand om dig. Varma hälsningar från oss på Yasuragi.

Lugn och harmonisk vistelse på Yasuragi, det enda som kan bli bättre är maten. Men helheten var utmärkt, perfekt miljö för oss som småbarnsföräldrar att verkligen kunna varva ner och ladda energi. Man kunde nästan höra tystheten i allt från spa till hotellrum.

Tack alexaakre95
Kersti Olophsdotter, Marketing på Yasuragi, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Det gör oss verkligt glada att ni fick välbehövlig återhämtning. Kanske vi ser er här med barnen på Yasuragi Kids nästa gång. Ta nu väl hand om er och varmt välkomna tillbaka.

Spapaket sön-mån med lunch, middag och frukost. Maten var fantastisk, välkomponerad och smakrik.
Spat var perfekt, mycket att välja mellan med olika typer av källor, bad, bastu, vilorum mm. Vi är mer än nöjda!

Tack tovegardmar

Underbart att höra att ni är nöjda. Vi önskar er en härlig sommar och varmt välkomna tillbaka.

Bästa spa:et jag varit på! Fantastiskt rofyllt och säreget från andra spa:n

Det japanskabadet var över förväntan. Rummet var fint och sängen skön. Frukosten var riktigt bra och läget likaså.

Kommer återvända på vintern. Det enda jag hade önskat var en pool med lite mer svalt vatten(utöver kallbadet). Nu var det antingen varmt eller väldigt kallt. Fanns inget riktigt mellanting

Tack andersepyh

Tack för ditt fina omdöme. Våra varma källor håller mellan 38-40 grader och de två kalla mellan 12-14 grader. Det är växlingen mellan det varma och det kalla som är hälsosam för kroppen, därav har vi inga mellanvarma pooler.
Vi hoppas att vi ser dig här igen och önskar dig till dess en riktigt fin sommar. Varma hälsningar från oss på Yasuragi.

Tråkigt att se förändringen de senaste året. Jag har varit gäst sedan drygt 15 år tillbaka och får tyvärr inte samma upplevelse som förut. Mycket fler gäster än tidigare och jag får en känsla av att det inte handlar så mycket om lugn och ro längre.

Tack anilssonwinnerby

Tack för din återkoppling. Vi har under det senaste året med anledning av pandemin haft ett kraftigt reducerat antal gäster. Självklart handlar vårt koncept fortfarande om att ge våra gäster lugn, ro och återhämtning. Delvis har vi haft en ny kundgrupp som kanske inte riktigt är lika vana besökare som du. Vi ser nu att sakta att pandemin börjar släppa taget om vårt land och vi hoppas inom kort kunna återgå till ett mer normalt läge för våra gäster och medarbetare. Vi hoppas innerligt att vi ser dig här som vår gäst igen framöver. Varma hälsningar från oss på Yasuragi