Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Prestigia.com

Spapaket sön-mån med lunch, middag och frukost. Maten var fantastisk, välkomponerad och smakrik.
Spat var perfekt, mycket att välja mellan med olika typer av källor, bad, bastu, vilorum mm. Vi är mer än nöjda!

Tack tovegardmar
Kersti Olophsdotter, Marketing på Yasuragi, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Underbart att höra att ni är nöjda. Vi önskar er en härlig sommar och varmt välkomna tillbaka.

Bästa spa:et jag varit på! Fantastiskt rofyllt och säreget från andra spa:n

Det japanskabadet var över förväntan. Rummet var fint och sängen skön. Frukosten var riktigt bra och läget likaså.

Kommer återvända på vintern. Det enda jag hade önskat var en pool med lite mer svalt vatten(utöver kallbadet). Nu var det antingen varmt eller väldigt kallt. Fanns inget riktigt mellanting

Tack andersepyh

Tack för ditt fina omdöme. Våra varma källor håller mellan 38-40 grader och de två kalla mellan 12-14 grader. Det är växlingen mellan det varma och det kalla som är hälsosam för kroppen, därav har vi inga mellanvarma pooler.
Vi hoppas att vi ser dig här igen och önskar dig till dess en riktigt fin sommar. Varma hälsningar från oss på Yasuragi.

Tråkigt att se förändringen de senaste året. Jag har varit gäst sedan drygt 15 år tillbaka och får tyvärr inte samma upplevelse som förut. Mycket fler gäster än tidigare och jag får en känsla av att det inte handlar så mycket om lugn och ro längre.

Tack anilssonwinnerby

Tack för din återkoppling. Vi har under det senaste året med anledning av pandemin haft ett kraftigt reducerat antal gäster. Självklart handlar vårt koncept fortfarande om att ge våra gäster lugn, ro och återhämtning. Delvis har vi haft en ny kundgrupp som kanske inte riktigt är lika vana besökare som du. Vi ser nu att sakta att pandemin börjar släppa taget om vårt land och vi hoppas inom kort kunna återgå till ett mer normalt läge för våra gäster och medarbetare. Vi hoppas innerligt att vi ser dig här som vår gäst igen framöver. Varma hälsningar från oss på Yasuragi

Omdömet skrevs 7 maj 2021

Harmonin och lugnet som infinner sig redan utanför entrén och som håller i sig under hela dagen och som är med en långt därefter. Aktiviteterna är ett extra plus som man kan testa på och få ytterligare mer harmoni och lugn i själen.

Tack Cattis66
Kersti Olophsdotter, Marketing på Yasuragi, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Cattis, tack för att du tar dig tid och skriva ett fint omdöme om din vistelse på Yasuragi. Extra glada blir vi av att höra att du tar med dig lugnet hem. Det är vår önskan att harmonin via våra gäster ska sprida sig ut i människors vardag. Ta nu väl hand om dig och varmt välkommen tillbaka önskar vi på Yasuragi

Omdömet skrevs 28 april 2021

UNDERBARA lokaler. Jättefint koncept. Vill verkligen älska Yasuragi. Men jag åker för att få tystnad och lugn och ro, vilket är omöjligt när det kacklas och pratas ÖVERALLT, inklusive i sovbastun! BEDRÖVLIGT! Önskar tips på något ställe som faktiskt ÄR tyst? För stämningen blir kommunalt badhus när det sitter tre damer och vrålar och skrattar i poolen i omklädningsrummet. Provocerad är bara förnamnet. Upplever också att det var alldeles för mycket folk och trångt med tanke på pandemin. Och då åkte jag ändå en måndag-tisdag ...

Datum för vistelsen: april 2021
  • Restyp: Reste ensam
Tack somehelena
Kersti Olophsdotter, Marknadsföring på Yasuragi, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2021

Hej, tack för att du skriver till oss och berättar om din upplevelse. Vi beklagar innerligt att vi inte lyckades förmedla vårt koncept som handlar om lugn och stillhet för att få återhämtning, till alla våra gäster denna dag. Vi tittar just nu på ytterligare sätt att förmedla detta på ett sätt så alla gäster ska kunna ta till sig budskapet. Tack för återkoppling och hoppas att vi ser er här framöver trots er upplevelse denna gång. Varma hälsningar från oss på Yasuragi.