Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Kom tillbaka efter att det renoverat. Fantastiska lokaler men oerhört inkompetent personal. Tråkigt när man inte är rädd om vilka medarbetare man anställer i ett flaggskepp som det varit.

Vi bokade rum med tapanyaki middag och vi blev hänvisade en trappa upp efter att ja angivit namn i receptionen. Vi stod i kö dryga 20 minuter för att sedan få veta att vi blivit fel informerade och ska till andra änden av faciliteten. Nåväl, bra kock! Bra sällskap.

Vi går upp och beställer två drinkar för att sedan få höra att vi haft för mycket. Jag tittar den här unga damen i ögonen och förklarar hur synd det är att hennes miss ska förstöra min kväll.

Vi får sedan en drink till men det kändes inte bra då stämningen var förstörd. Vi kände oss inte välkomna.

Tråkig upplevelse, det var bättre förr

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Ramin J
Kersti O, Informationsansvarig på Yasuragi, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2018

Tack för att du berättar för oss om er upplevelse. Vi ber om ursäkt för att ni ej fick rätt information om var restaurang Teppanyaki är belägen.

Omdömet skrevs 30 mars 2018

Den uppdaterade spa-avdelningen var underbar. Älskar de elektriska gungstolarna samt fruktbaren. Tyvärr skulle jag inte tillbaka pga det otroligt dåliga utbudet veganskt på a la carte restaurangen samt frukostbuffén. Hade gärna sett att alternativ från vego-restaurangen fanns på a la carten också. Åker man tillbaka fler gånger där trerätters meny ingår blir det snabbt tradigt. Finns inte mycket att välja på för veganer, trist då det ska vara mer vegoinriktat.

Tack vdk799

Hej, härligt att höra att du uppskattade vårt nya japanska bad. Vi serverar i första hand vegetarisk mat i vår a la carte restaurang. Vi byter ut menyerna kontinuerligt. Dina synpunkter kommer att vidarebefordras till köket. Hoppas att du vill pröva vår nya veganrestaurang Saishoku nästa gång du besöker oss.

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Gav verkligen mersmak. Fantastiska vattenupplevelser i de härligt varma inomhus o utomhuspoolerna. Mobilfritt. Alla går i sin yukatanrock, verkligen avslappnat. Längtar tillbaka . Sköna behandlingar o bra lugna aktiviteter. Bra mat, fina rum.

Tack janforsbo

Fint att höra att du uppskattar grunden i vårt koncept, de varma baden, mobilfirheten och att man bär sin yukata (japansk bomullsrock) under sin vistelse. Hoppas att vi ser dig hos oss framöver.

Omdömet skrevs 25 mars 2018

Hade hört att det ofta är väldigt mycket folk så vi åkte dit en måndag och sov över en natt. Det kändes aldrig trångt och vi gillade både variationen av bad och andra aktiviteter. Middagen (a la carte) var bra och frukosten var ännu bättre.

Tack Thomas F

Härligt att höra att ni började veckan på Yasuragi. Ett bra sätt att få ny energi inför kommande vecka. Varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 22 mars 2018

En mycket bra plats för att kunna ge dig själv en kort eller lång retreat, möt dig själv och lugna dina sinnen. Yasuragins porlande varma vatten, olika bastu, kallkälla, mat, stilla rum ger dig en djupa sinnliga upplevelser.

• Bodde här: mars 2018, reste ensam
Tack rosengrenann

Åh det värmer att läsa detta, precis detta önskar vi alla våra gäster. Hoppas du vill besök oss igen.