Skepparholmen Nacka(Saltsjö-Boo)
  • Fri parkering
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Den uppdaterade spa-avdelningen var underbar. Älskar de elektriska gungstolarna samt fruktbaren. Tyvärr skulle jag inte tillbaka pga det otroligt dåliga utbudet veganskt på a la carte restaurangen samt frukostbuffén. Hade gärna sett att alternativ från vego-restaurangen fanns på a la carten också. Åker man tillbaka fler gånger där trerätters meny ingår blir det snabbt tradigt. Finns inte mycket att välja på för veganer, trist då det ska vara mer vegoinriktat.

Tack vdk799
Kersti O, Informationsansvarig på Yasuragi, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2018

Hej, härligt att höra att du uppskattade vårt nya japanska bad. Vi serverar i första hand vegetarisk mat i vår a la carte restaurang. Vi byter ut menyerna kontinuerligt. Dina synpunkter kommer att vidarebefordras till köket. Hoppas att du vill pröva vår nya veganrestaurang Saishoku nästa gång du besöker oss.

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Gav verkligen mersmak. Fantastiska vattenupplevelser i de härligt varma inomhus o utomhuspoolerna. Mobilfritt. Alla går i sin yukatanrock, verkligen avslappnat. Längtar tillbaka . Sköna behandlingar o bra lugna aktiviteter. Bra mat, fina rum.

Tack janforsbo

Fint att höra att du uppskattar grunden i vårt koncept, de varma baden, mobilfirheten och att man bär sin yukata (japansk bomullsrock) under sin vistelse. Hoppas att vi ser dig hos oss framöver.

Omdömet skrevs 25 mars 2018

Hade hört att det ofta är väldigt mycket folk så vi åkte dit en måndag och sov över en natt. Det kändes aldrig trångt och vi gillade både variationen av bad och andra aktiviteter. Middagen (a la carte) var bra och frukosten var ännu bättre.

Tack Thomas F

Härligt att höra att ni började veckan på Yasuragi. Ett bra sätt att få ny energi inför kommande vecka. Varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 22 mars 2018

En mycket bra plats för att kunna ge dig själv en kort eller lång retreat, möt dig själv och lugna dina sinnen. Yasuragins porlande varma vatten, olika bastu, kallkälla, mat, stilla rum ger dig en djupa sinnliga upplevelser.

• Bodde här: mars 2018, reste ensam
Tack rosengrenann

Åh det värmer att läsa detta, precis detta önskar vi alla våra gäster. Hoppas du vill besök oss igen.

Omdömet skrevs 21 mars 2018

En av mina favoriteter när jag vill njuta av lungnet och tystnaden, antingen tillsammans med någon trevlig person eller ensam.
Badet har renoverats under förra hösten och man har i lyckats att skapa flera oaser, så man kan välja efter smak pch behag vad man vill göra.
Restaurangen serverar Japan inspirerad mat som är både gott och nyttigt.
Det är lätt att flytta sig till Japan , upplevelsen blir stark och jag måste säga eftersom jag rest runt i Japan en hel månad att de lyckas bra.

Bodde här: februari 2018
Tack MajLis R

Tack MajLis, det värmer särskilt att du som van Japanresenär uppskattar vårt koncept. Hoppas vi ser dig här igen.