Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“En glad överrsskning”
Omdöme om The Old Smokehouse

The Old Smokehouse
Rankad som nr 1 av 16 Restauranger i Saltsjö-Boo
Restauranginformation
Omdömet skrevs 13 maj 2018 från mobil enhet

Var ute med båten, och behövde få i oss lite mat. Såg att det fanns plats på bryggan, så vi la till. Kom upp till borden, och fick ett på en gång. Vid första anblicken av menyn kändes det som om vi hamnat helt fel, en skaldjursallergiker, och två som gillar hamburgare. Vi bestämde oss för att ge det en chans, och det är vi glada för att vi gjorde.

Att anpassa maten så det passade var inga problem, snabb och kunnig servis, duktiga kockar, och ett tillmötesgående sätt gör att vi åkte vidare mätta, belåtna, och glatt överraskade.

Rent och fint på toaletten är det också, en viktig detalj som ofta glöms bort.

Tack ingero748
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömen (186)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

118122 av 186 omdömen

Omdömet skrevs 12 maj 2018 från mobil enhet

En fantastisk fin anläggning, restaurang i inneskärgård läge. Åt grillbrickan med fantastiska primörer. Trevlig personal, enkelt att parkera med bil eller båt. Kan verkligen rekommendera detta ställe, vi ses igen.

Tack mikaelo403
Omdömet skrevs 8 maj 2018 från mobil enhet

Vi lade till med båten vid bryggan och åt en underbar middag med familjen. Roligt att det finns ett sådant schysst ställe i grannskapet!

Tack ALWNHLM
Omdömet skrevs 14 april 2018 från mobil enhet

Var där igår för att fira 50-åring. Tyvärr var det väldigt bullrigt och hög ljudvolym från musik som spelades ihärdigt. Till och med våra tonåringar tyckte det var för mycket dunka dunka.... Är det en restaurang, eller club? Här behöver ni nog tänka efter.

Min make bad DJ (ja det famns en sådan på plats) att sänka volymen, vilket han gjorde, men efter ett tag höjdes det igen. Då gick vi utan att avsluta med dessert som var tanken.

Maten var över förväntan med förbehåll att två rätter var helt enkelt svårätna....

En dotter valde hamburgare ur kids-metal, men tyvärr föll brödet helt isär när hon lyfte den, så hon blev ledsen och åt inget.

Själv åt jag kronärtskocka som förrätt, vilket var gott, men näst intill omöjlig att äta. Hela kockan var indränkt i olja, så det rann över fingrar och på bordet när jag försökte äta den.trist och grisigt.

Vacker utsikt över havet, om man inte som jag, satt vänd mot en betongvägg..... :-0

Finslipa kundupplevelsen om ni ska överleva.
Lycka till!

Datum för besöket: april 2018
Tack 523christeli
Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Var på The Old Smokehouse igår och blev serverade en fantastisk vårmeny. Älskar när förrätten är plockmat , ostron , svärdfisk och annat gott. Att få njuta av maten och ett glas vin i den här fina miljön är precis vad man behöver efter en stressad dag på jobbet. Tack Teamet på Old Smokehouse. Vi kommer tillbaka.

Datum för besöket: mars 2018
Tack MiaLack

Resenärer som tittade på The Old Smokehouse tittade också på

Saltsjobaden, Stockholms län
Saltsjobaden, Stockholms län

Besökt The Old Smokehouse? Berätta vad du tyckte!

Skriv ett omdöme Lägg till bilder

Ägare: Vad är din syn på saken?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig som ägare av ditt objekt
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.