Las Cruces Biological Station and Wilson Botanical Garden
Öppet i dag: 07:00 - 13:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Vacker och intressant plats med rikt fågelliv

Med Carlos som guide fick vi en mycket bra guidning genom parken. Intressant om hur den botaniska ... läs mer

Omdömet skrevs 13 februari 2016
AsaBC
Mölndal, Sverige
Läs alla 123 omdömen

Omdömet skrevs 9 juli 2019 från mobil enhet

Datum för upplevelsen: juli 2019
AixiaR, Director Comercial på Las Cruces Biological Station and Wilson Botanical Garden, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2019

Omdömet skrevs 26 januari 2019

Datum för upplevelsen: januari 2019
Omdömet skrevs 3 januari 2019 från mobil enhet

Datum för upplevelsen: januari 2019
AixiaR, Director Comercial på Las Cruces Biological Station and Wilson Botanical Garden, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2019

Omdömet skrevs 20 april 2018

Datum för upplevelsen: april 2018