Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 14 maj 2021

Frukostbuffén vara perfekt som vanligt, (möjligtvis ett lite bättre urval av bullar/bröd).
Personalen är alltid väldigt hjälpsamma.
Perfekt ställe att bo, gillar att det ligger så nära varuhuset.
All and all ett väldigt bra ställe att bo på.

Tack 68-AbHansen
Omdömet skrevs 14 maj 2021 från mobil enhet

Fräscht och bra organiserat. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Ok frukost, men saknade fler müslialternativ, bättre juice och nutella. Rummet var ändamålsenligt, rent och snyggt men inga extravaganser. En god tvål och bodylotion hade varit ett plus. Nu fanns bara oparfymerad ”sjukhustvål” i dusch och vid handfat. Vi är nöjda men inte superimponerade. Närheten till varuhuset är dock överlägsen. Fri parkering över natten utomhus är också ett plus.

Tack 575ericav
Omdömet skrevs 9 maj 2021

Tycker att man alltid ska unna sig något trevligt minst två gånger per år! Vår och höst. Att då kunna boka boende på nätet på ett trevligt hotell delat med trevlig shopping med en god vän slår allt. Rekommenderar detta starkt.

1  Tack ilona269
Omdömet skrevs 9 maj 2021

Enormt rent och fräscht hotell. Kakel/ klinker/ kramar/ dusch/ toalettstol/ handfat allt blänkte , inga kalkfläckar någonstans. Hotellet är 8 år, såg ut som det är 1 år. Stor eloge till lokalvårdarna. Mkt trevligt bemötande i telefon och reception av personalen där.
Garage med hiss ända upp till våningarna ++++++
Kundvagnar utanför hotellet ++++++
Återkommer snart igen

Tack paulina20212021
Omdömet skrevs 6 maj 2021

Tycker motellet ligger nära och bra avståndsmässigt från varuhuset. Vettigt pris och kanon med självincheckning dock efter lite hjälp av supertrevlig tjej i recceptionen. Kommer absolut att komma tillbaka

Tack Eva S