Omdömet skrevs 23 januari 2020

Jättefint hotell, rent o snyggt, sköna sängar , trevlig personal, frukosten perfekt, om man behöver använda bestick får man hämta det i receptionen, kan varmt rekommenderas, vi kommer absolut tillbaka

Tack vonna51
Omdömet skrevs 20 januari 2020

Enkelt men rent och fräscht - fyller sin funktion efter shoppingrundan Mycket sköna sängar i ljusa, stora rum Bra ned kulskåp, vattenkokate och litet matbord att sitta vid Trevlig och hjälpsam personal Gångavstånd till Gekås

Tack Explorer27802369956
Omdömet skrevs 15 januari 2020 från mobil enhet

Ett mycket enkelt men fräscht o praktiskt.
Rummet 2-bädds var rymligt och allting rent o fräscht.
Bokade kvällsbuffe som var helt OK.
Frukosten bra o varierad samt en trevlig och tillmötesgående personal. En dygnsparkering för 60:- är helt OK.

Restyp: Reste ensam
Tack hanssusanne1962
Omdömet skrevs 3 januari 2020 från mobil enhet

Vi bokade detta hotell snabbt och lätt via nätet. Valde familjerum då vi var tre med frukost Vi såg även att man kunde boka med kvällsbuffe men ville avvakta och se vad det var.

Mycket trevligt bemötande av personalen och den service som ges. Parkering finns i garaget under hotellet för 50 kr. Du kommer endast in som hotellgäst. Styr porten med rumskortet.

Vi köpte till buffén för samma pris som vid bokningen och den var bra! Även frukostbuffén var bra! Otroligt bra pris för detta hotell och vi kommer garanterat tillbaka! Bilderna på nätet överensstämmer med verkligheten. Endast 170 m till Gekås entrén!!!

Tack chrille73
Omdömet skrevs 22 december 2019

Bodde på hotellet och sängarna var stenhårda, där var säkerhetsvred på duschen så ville man ha varmvatten fick man stå och hålla i kranen hela tiden. Det var kallt i badrummet och det fanns hår från tidigare gäster kvar i duschen.

Åt buffén på kvällen och den var under all kritik. Dåligt utbud, smaklöst och köttet var torrt.

Frukostbuffén var sådär.
Brödrosten till det glutenfria brödet var söndriga vilket jag påpekade men inget hände.

Synd för det är annars ett väldigt funt och trevligt hotell. Atmosfären i restaurangen är jättemysig men bytt kock och mer variation på buffén.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 398carinar