120125 av 291 omdömen
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Mysigt hotell. Trevlig personal. God mat. Vi tog lilla hotellmenyn som var mycket god. Nära till varuhuset och plus för att man slapp städa och fixa mat själv efter att ha handlat i flera timmar. Sov gott på natten!

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Maria S
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Det var nära gekås, praktiskt bra, sköna sängar! Bra värde för pengarna. Ta inte lilla menyn, man kan beställa mat på plats tex fina räkmackor. Men efterrätten god! Gratis p plats. Kommer åka dit igen och boka hotelllet i tid innan.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Charlotte Ä
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Mycket fina och stora rum. Perfekt frukostbuffé. Skön tystnad som rådde i rummen, skönt efter en hel dag på Gekås. Perfekt att parkera bilen i garaget under hotellet och bara ta hissen upp till rummet.

• Bodde här: mars 2018, reste med vänner
1  Tack filippa_mattsson
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Ett hotell med trevlig personal, fina rum, bra städat och bra läge när målet såklart var shopping på ge-lås. Frukosten var lagom men saknade lite mer av den varma frukosten. Bra med laktosfria alternativ vilket var uppskattat av min dotter.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack jennymV5420AV
Omdömet skrevs 20 mars 2018

Mycket bra standard samt bekvämt med garage under. Bra med tillgång till garage vid tidig ankomst samt tillgång efter utcheckning. Lugnt och tyst och bra ventilation som vi tyvärr inte stängde under natten ingen info därom.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Discover761801