Omdömet skrevs 30 mars 2018

Mycket fina och stora rum. Perfekt frukostbuffé. Skön tystnad som rådde i rummen, skönt efter en hel dag på Gekås. Perfekt att parkera bilen i garaget under hotellet och bara ta hissen upp till rummet.

• Bodde här: mars 2018, reste med vänner
1  Tack filippa_mattsson
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Ett hotell med trevlig personal, fina rum, bra städat och bra läge när målet såklart var shopping på ge-lås. Frukosten var lagom men saknade lite mer av den varma frukosten. Bra med laktosfria alternativ vilket var uppskattat av min dotter.

Tack jennymV5420AV
Omdömet skrevs 20 mars 2018

Mycket bra standard samt bekvämt med garage under. Bra med tillgång till garage vid tidig ankomst samt tillgång efter utcheckning. Lugnt och tyst och bra ventilation som vi tyvärr inte stängde under natten ingen info därom.

Tack Discover761801
Omdömet skrevs 18 mars 2018

Inte så bra!! Inte för småbarnsfamiljer. Ingen micro, kylskåp, bestick, tallrikar fanns ej på rummet. Varmvattenkranen i duschen o i diskhon fungerade ej. Besvärligt att varje gång man skulle värma mat till barnen så skulle man ut i receptionen och besvära personalen där. Skulle det behövas efter 23.00 skulle man larma för att få hjälp. Även om vi påpekade felen med duschen o varmvattnet var det ingen som fixade det.

Tack 543ceb
Omdömet skrevs 17 mars 2018

Hotellet var helt toppen att bo i. Stort rum och nära till alla butiker. Man kunde gå till hotellet och vila, sen gå tillbaka för att shoppa igen. Allt var jättebra. Kommer verkligen att boka hotellet igen.

Tack brittlindgren