Omdömet skrevs 20 mars 2018

Mycket bra standard samt bekvämt med garage under. Bra med tillgång till garage vid tidig ankomst samt tillgång efter utcheckning. Lugnt och tyst och bra ventilation som vi tyvärr inte stängde under natten ingen info därom.

Tack Discover761801
Omdömet skrevs 18 mars 2018

Inte så bra!! Inte för småbarnsfamiljer. Ingen micro, kylskåp, bestick, tallrikar fanns ej på rummet. Varmvattenkranen i duschen o i diskhon fungerade ej. Besvärligt att varje gång man skulle värma mat till barnen så skulle man ut i receptionen och besvära personalen där. Skulle det behövas efter 23.00 skulle man larma för att få hjälp. Även om vi påpekade felen med duschen o varmvattnet var det ingen som fixade det.

Tack 543ceb
Omdömet skrevs 17 mars 2018

Hotellet var helt toppen att bo i. Stort rum och nära till alla butiker. Man kunde gå till hotellet och vila, sen gå tillbaka för att shoppa igen. Allt var jättebra. Kommer verkligen att boka hotellet igen.

Tack brittlindgren
Omdömet skrevs 12 mars 2018

Trevlig personal med fint bemötande när man kommer. Fina rum med möjlighet att sänka eller höja värmen . Bra och lättillgängliga parkeringsmöjligheter där man kan ta hissen direkt från garaget till sitt våningsplan.

Tack Explorer761180
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Trevligt, fräscht. Bra bemötande och glada ansikten vid incheckning och om man undrade något. Enda negativa är att kaffet på frukosten smakar ingenting. Usch. Men annars inget att klaga på alls. Vi kommer tillbaka

Tack Extraordinary758943