Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Vi hade planerat denna helgen väl , tyckte vi .. Vi kom hem till stugan efter en heldag på gekås . Vi ringde och skulle beställa pizza som de har i camping butiken . Men de tjejerna där sa att de inte hann idag ??!!
Vi frågade hur det gör vid riktig hög säsong men det visste dom inte . Arga och besvikna nu . Sängarna är jätte hårda = ont i ryggen . Känns SKÖNT att få komma hem .

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
1  Tack Ann-louise H
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Hade en härlig helg med familjen i Ullared !
Bra shopping många klipp på gekås !
Åt grymt mat på gekås hotell och på Harrys och barnen passade på att åka slalom i Ullared fina skidbacke som var öppen ❄️!
Tajmingen var stå bra så vi kunde komma med på evenemanget Ullared bearfestival en öl och whiskey mässa som hölls i gekås nya fina konferenslokal

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Patrik S
Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Har hyrt både stuga och husvagn på denna camping, rent och fräsch vid gemensamma toaletterna/dusch område, lugnt på campingen. Nära till både bad , minigolf , och självklart själva gekås,går också buss från campingen ner till gekås, väldigt bra om man har mycket att bära;-)

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack HannaCatharine
Omdömet skrevs 7 februari 2018

Vi hyrde en av de nya radstugorna . Mycket fina . Rent och fint. Man får tillgång till stugan 15.00 och utcheckningen är 11.00.
Vi köpte till frukostpaketen som man hämtade i det lilla röda huset. Helt ok.
Rekommenderar stugan varmt. Bra med plats, sköna sängar, varmt och skönt i stugan och så har du din egen parkeringsplats.

• Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack Mimsan4
Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Trivs så bra i stugorna som dessutom är väldigt prisvärda. Inte så stora stugor men klart helt godkänt. Städningen kunde vara något bättre, behöver nog checkas av bättre. Behöver nog uppdatera möbler mm i stugorna eftersom dessa är mycket uthyrda. Väldigt fin lekpark och sophanteringen har blivit så bra.

Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack 542carinaa