Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 1 juni 2017 från mobil enhet

Vi var nöjda med stugan. Rent o fräscht och även om det var en mindre stuga gick det jättebra att sova för 4 st som vi var. Lugnt område. Kök fanns men ingen ugn med det löste sig med gratängen då vi gick till den gemensamma köket på campingen. Det enda vi alla tyckte var att kuddarna kunde bytas ut då de kändes som de har gjort sitt. Annars jättebra för ett gäng som vill handla på Gekås!

Tack IreneJK
Omdömet skrevs 7 maj 2017 från mobil enhet

Mycket fräsch samt trevlig camping.

Erbjuder gratis dusch. Diskmaskin finns. Allt är välstädat och bra organiserat.

Något som är bra är att det är utplacerat hundbajs papperskorgar samt hundbajs påsar på flertal ställen.

Tack UddevallaAnders
Omdömet skrevs 5 maj 2017

Vi hyrde den stora stugan för 8 personer. Vi var 7 och hade gott om plats, bra sovkvalitet , smidigt med den förbeställda frukosten. Fin uteplats. Hela upplevelsen var toppen. Vi kommer tillbaka. Dammsugaren och diskmaskinen var igentäppta, så de borde nog rensas

Tack 346tarjas
Omdömet skrevs 4 maj 2017 från mobil enhet

Ren och fin stuga där man har allt man behöver till exempel kokplatta, kylskåp osv. Ett plus är det snabba in- och utcheckningen samt den trevliga miljön i stugbyn. Jag kan just nu inte komma på negativa saker då vi hade en trevlig vistelse.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack 1flyhigh1
Omdömet skrevs 28 april 2017

Fina två rums stugor med en lite veranda.. kök med utrustning för 4 pers.. Nära till naturen om man har hund ..

promenad till varuhuset Gekås tar ca 15 min ..

Det går att beställa i servicebutiken ett frukost kitt. med frallor och juice,kaffe

Datum för vistelsen: april 2017
1  Tack Blomman670665