“Nära ett måste”

Gekas
Rankad som nr 1 av 3 saker att göra i Ullared
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Att åka hit är bara kul man hittar en massa bra OCH onödiga saker som man egentligen inte behöver.
Vi brukar alltid övernatta på hotellet
Nära o bra om man behöver gå ifrån butiken sen stund.
Enda nackdelen är att dom har för lite valmöjligheter i caféet och vissa som jobbar där är mest besvärade om man ber om ngt annat än utbudet.
Annars är hela butiken bara bra.
Men man måste vara prismedveten för allt är inte billigare.

Tack Annika K

Omdömet skrevs 25 mars 2018

Kommer man tidigt på morgonen så är det få kunder men efter 10 tjocknar det på. det går att göra fynd om man letar lite i butiken.

Tack landsort51
Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Stort sortiment och bra priser på mycket men det gäller ändå att vara prismedveten. Man är inte billigast på allt.
Bra service o bemötande när man köpt något dom inte fungerar när man kommit hem.
Bra och prisvärd restaurang på övervåningen som påminner en hel del om IKEAs koncept.

Tack Ingemar4
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Åkte en tur till Gekås från Göteborg.
Där kan man hitta allt man behöver.
Kolla noga på priserna för allt är inte så billigt. Kan få en chock när du kommer till kassan.

Tack annikabogren
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Ett varuhus som verkligen verkligen blir bättre för var gång man kommer hit. Jag tillhör den skaran som är här vart 5:e år men utbudet är mkt bra o billigt. Fast man bara handlar billiga saker så blir man ändå av med ganska många tusenlappar.
Tips ta ett foto på din kundvagn + bind ett rött sidenband runt handtaget på vagnen

Tack Anette E

Resenärer som tittade på Gekas tittade också på

Ullared, Hallands län

Tvååker, Varbergs kommun

Besökt Gekas? Berätta vad du tyckte!