“God mat och trevlig personal.”
Omdöme om Satori

Satori
Rankad som nr 3 av 31 Restauranger i Kalk Bay
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

God mat och trevlig personal. Döttrarna gillade pastan och jag åt en god och nyttig mangokyckling...

Datum för besöket: februari 2020
Tack jennyhL4603UW

Omdömet skrevs 5 januari 2019 från mobil enhet

Jättebra pizza och service. Även bra att kunna ta en takeaway! Gå dit bara. Pastan är fullt g men det är pizza man ska gå för.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Albinsjokvist
Omdömet skrevs 21 mars 2018

Gott om folk. En värdinna som har koll på gäster och kön utanför. God mat till vettiga priser.
Både turister och "locals"

Datum för besöket: mars 2018
Tack bertil2016
Omdömet skrevs 5 februari 2018

En billig restaurang med bra mat för pengarna. Vi åt pizza som var mycket bra. Ett fullsatt ställe som lockar mycket folk

Datum för besöket: februari 2018
Tack Johan N
Omdömet skrevs 18 januari 2018 från mobil enhet

Vi har varit här med vänner flera gånger. Alla har varit nöjda med maten. Vi har både testat deras pizzor och pasta. Väldigt god pizza med tunn botten. Toppentrevlig service
Vi skrev samma omdöme 2017. De håller kvaliteten

Datum för besöket: januari 2018
Tack barbro s

Resenärer som tittade på Satori tittade också på

Kalk Bay, Cape Town
Kalk Bay, Cape Town

Besökt Satori? Berätta vad du tyckte!