“God mat...”

Rankad som nr 6 av 31 Restauranger i Kalk Bay
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Frukost
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

God mat och trevlig service. Lite hög ljudnivå men med en trevlig atmosfär. Var där med mina två döttrar. Rekommenderas.

Datum för besöket: februari 2020
Tack jennyhL4603UW

Omdömet skrevs 27 december 2019 från mobil enhet

Härlig restaurang med puls. Trevlig personal. Maten var god. Jag beställde en linguine di mare och det var den godaste jag ätit

Datum för besöket: december 2019
Tack frudelutt75
Omdömet skrevs 12 januari 2019

Vilket härligt ställe!! Bodde i Kalk bay i 2 veckor, och besökte detta stället ungefär 10 gånger. Musslorna i vitvinssås är fantastiskt gott, och kockarna är så duktiga. Trevlig personal och härlig atmosfär med mycket liv. Kan vara svårt att få plats, så se till att gå hit i god tid om man vill ha bord!

Datum för besöket: november 2018
Tack elinolsson95
Omdömet skrevs 28 november 2018 från mobil enhet

Olympia café är ganska omskrivet. De har god mat och trevlig atmosfär. Enda negativa är att de inte har fungerande fläktar så räkna med att lukta matos när du kommer hem

Datum för besöket: november 2018
Tack basj01
Omdömet skrevs 31 januari 2018

Ingen bordsbokning, utan en liten tavla man skriver upp sig på. Perfekt! Vansinnigt god Lamb Shank...och allt annat oxå :-)

Datum för besöket: januari 2018
Tack evah933

Resenärer som tittade på Olympia Cafe and Deli tittade också på

Kalk Bay, Cape Town
Kalk Bay, Cape Town

Besökt Olympia Cafe and Deli? Berätta vad du tyckte!