“Medelmåttig”

Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Fin lokal men när den fylldes upp sakta men säker med gäster vart ljudvolymen hemsk. Maten var sådär saknade smakerna lite grann även styrkan. Kommer nog inte besökas igen

Tack Maria N

Omdömet skrevs 7 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket god genuin indisk mat och bra service.
Dessutom till bra pris.
Mustiga såser med fantastiskt smak.

Tack Timo F
MASALA G, Public Relations Manager på Masala Elviria, svarade på det här omdömetSvarade 13 oktober 2017

Thank you for you kind review. We are happy to hear that you enjoyed coming to our restaurant and we hope to see you again.

Omdömet skrevs 11 april 2017

En trevlig restaurang i Elvirias lilla centrum. Snyggt dukat och välstädat. Engagerad personal som gör allt vad de kan för att du ska få en fin matupplevelse.
Vällagad mat.

Tack Frank Å
MASALA G, Public Relations Manager på Masala Elviria, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2017

Mange tak for din fine anmeldelse. Vi er meget glade for at du havde en god oplevelse på vores restaurant og vi håber at vi får fornøjelsen igen en anden god gang.

Omdömet skrevs 28 december 2015 från mobil enhet

Hej mumsigt Spice soft gottigoytgott, njutbart är jag uppe i 100 snart? När,lite till go öl o trevlig personal värmare i taket

Tack C-G A
MASALA G, Manager på Masala Elviria, svarade på det här omdömetSvarade 29 december 2015

Thank you for your kind review. We are pleased you enjoyed your evening with us and hope to see you again in the near future.

Omdömet skrevs 28 december 2015 från mobil enhet

Här åt vi en av de godaste indiska middagar jag någonsin ätit. Vi delade på två olika lammrätter, en mild krämig tika masala och en kryddigare, båda jättegoda och med väldigt mört kött.

Tack Siv L

Resenärer som tittade på Masala Elviria tittade också på

Nueva Andalucia, Marbella

Elviria, Marbella

Besökt Masala Elviria? Berätta vad du tyckte!