“Smaskig shopping”

Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Levererar som alltid!
Väl värt resan.
Must, saft, cider, oljor mm mm.
Även riktigt gott godis, marinader, kryddor mm.
Godis även för diabetiker
Prisvärt och gott
Återkommer många gånger

Tack Branzell

Omdömet skrevs 13 februari 2018 från mobil enhet

Provsmakning av sylt saft bröd chips bra service mycket goa produkter trevligt Ställe att stanna på Mycket fina produkter att köpa med hem mycket bra med provsmakningen hittade till och med glutenfri bakmix

Tack sylviagropen
Omdömet skrevs 18 december 2017

Att åka till Brunneby-musteri är alltid en härlig upplevelse. Uppe i restaurangen serverar de jättegod och fräsch mat. Alltid när jag är där hänger det spännande konst på väggarna, som man kan köpa. Det blir lite som att sitta i ett galleri och äta lunch! Sedan är de väldigt trevliga! Efter maten fortsätter upplevelserna i deras affär på nedervåningen där de säljer en mängd olika delikatesser blandat med deras egna råvaror. Jättemysigt! Jag skulle dock kunna åka till Brunneby bara för maten.

3  Tack Camilla Å

Resenärer som tittade på Brunneby Musteri tittade också på

Borensberg, Östergötlands län
Vreta Kloster, Östergötlands län

Vreta Kloster, Östergötlands län

Besökt Brunneby Musteri? Berätta vad du tyckte!