“Fantastiskt fik med atmosfär”
Omdöme om Café Cineast

Café Cineast
Rankad som nr 1 av 1 Kaffe och te i Sveg
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi stannar varje gång som vi passerar och det är lika bra varje gång.
Fikat är toppen och till bra priser.
Barnen älskar också filminredningen även om sonen 2,5 år var reserverad mot riddarrustningen.
Rekommenderas starkt

Tack Magnus P

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Underbar inredning och trevlig service. Mycket genomtänkt möblemang. Glöm inte att besöka toaletten när ni är där!
Ett måste att besöka när man är i Sveg. Vi kommer tillbaka nästa gång.

Tack Blomdal
Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Allt är toppen och jättegott :) vi kommer hit ofta! Det enda jag saknar är chailatte ;)
Billiga priser också!!!!

Tack jsttitti
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt ställe! Värt ett besök! Något utöver det vanliga! Vi stannade på väg hem från Ramundberget på väg hem till Stockholm och hela familjen var lyrisk. Bakverken var jättegoda och inredningen var såååå cool! Love it!❤️

Tack Maria L
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Ett väldigt kul ställe med många olika rum i olika stilar. Goda bakverk och bra mackor. Säljer godis också.

Tack Stefan H

Resenärer som tittade på Café Cineast tittade också på

Åre, Jämtlands län

Sveg, Jämtlands län

Besökt Café Cineast? Berätta vad du tyckte!